آقایان بخوانند| پیشنهادهای ویژه برای سالگرد ازدواج

0

سالگردهای خاصی هستند که همیشه برای ما بااهمیت و به یادماندنی باقی خواهند ماند. یکی از این سالگردها، سالگرد ازدواج است. سالگرد ازدواج در واقع روزی است که هم برای زوج‌های جوان و تازه ازدواج کرده و هم برای زوج‌هایی که سال‌ها از ازدواجشان می‌گذرد و صاحب فرزند و حتی نوه شده‌اند، جذاب و به یادماندنی است. هدایایی که در روز سالگرد ازدواج زوجین به هم می‌دهد، ولو اینکه هدایایی کوچک باشند، می‌تواند عشق میان زوجین را تثبیت و ثابت کند. اما معمولاً مخوصاً اگر چند سالگرد را پشت سر گذاشته باشیم، انتخاب هدیه‌ای مناسب برای شریکمان بسیار سخت است. قبل‌ترها معمولاً آقایان برای شریک زندگی خود طلا می‌خریدند اما با توجه به تورم این سال‌ها و البته خانم‌هایی که بیشتر تمایل به وسایل و هدایای کاربردی دارند، آقایان درمی‌مانند که پس چه بخرند تا خانم را خوشحال کنند؟

 کادوی سالگرد ازدواج

پیشنهاد ما به شما یک پکیج از لوازم آرایشی و بهداشتی است که مطمئناً هر خانمی را شاد و خرسند خواهد کرد. این پکیج را می‌توانید به‌طور مثال از بین محصولات مای که در فروشگاه اینترنتی و آنلاین “خانمی” وجود دارد و معمولاً دارای درصد تخفیف فوق‌العاده‌ای نیز هست، انتخاب کنید. خانمی فروشگاه اینترنتی محبوبی است که بخش عمده فروش خود را به محصولاتی که مورد نیاز هر خانم‌ها است اختصاص داده است. این فروشگاه معتبر همواره تلاش کرده تا خریداران محترم را راضی نگه داشته و با همکاری بیش از ۲۵۰ بِرند آرایشی و بهداشتی داخلی و خارجی معتبر، محصولات خود را با تضمین اصالت و تاریخ انقضای مناسب به‌فروش می‌رساند. همچنین با حذف واسطه فروش، محصولات را با قیمتی واقعی و مناسب تقدیم شما عزیزان خواهد کرد. در ادامه شما را با برخی از محصولاتی که برای سالگرد ازدواج می‌توانید به خانم‌تان هدیه داده و او را خوشحال کنید، آشنا می‌کنیم.

پکیج محصولات مای، یک سورپرایز مناسب و کاربردی

محصولات آرایشی مای سال‌هاست که امتحان خود را برای حرفه‌ای‌ها پس داده است. این محصولات با قیمتی مقرون به‌صرفه در کنار کیفیت بالای خود توسط کمپانی آریان تک در جهت ارتقای زیبایی در کنار سلامت کار خود را در ۱۳۸۱ آغاز نمود. مواد اولیه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی مای، مستقیماً از کمپانی بزرگ و معتبر کال اند کو آلمان تأمین شده و پس از ترکیب و تولید در آریان تک با روشی بهداشتی و با محوریت سلامت جامعه به بازار عرضه می‌شود. این محصولات طیف گسترده‌ای از کالاها را در بر می‌گیرد. این کالاها عبارتند از انواع عطرها و لوازم آرایشی تا محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین مای فارما که تعدادی از محصولات دارویی و درمانی را در برمی‌گیرد. محصولات مای دارای استانداردهای معتبر بین‌المللی مانند GMP و ISO 22716 بوده و در بین بسیاری از مردم کشورمان ایران و کشورهای خارجی مخصوصاً حوزه خاورمیانه محبوب و زبانزد خاص و عام است. در این مطلب سعی کرده‌ایم چند نمونه از محصولاتی که می‌توانید به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای خانم‌تا تهیه کنید، معرفی کرده‌ایم:

محصولات آرایشی

بخش محصولات آرایشی مای همواره سعی کرده تا با قیمتی مناسب محصولاتی متنوع و با کیفیتی بالا را در حوزه‌های مختلف به خریداران محترم ارائه کند.

آرایش صورت

محصولات مای در این بخش شامل:

کرم پودر با رنگ‌بندی و درجه‌بندی مختلف نزدیک به پوست
رژگونه‌های باکیفیت با رنگ‌های زنده و شاد
پرایمرهای کاربردی که با مراقبت از پوست به ایجاد آرایشی بدون نقص کمک می‌کند.
کانسیلرهای متنوع که به پوشانندگی عیوب و لکه‌های پوشتی کمک بسزایی میکند.

آرایش چشم

چشم مهم‌ترین و زیباترین عضو بدن است. بنابراین از قدیم تا به امروز بشر در پی برجسته‌سازی و زیبایی دوچندان چشم‌ها بوده است. به همین دلیل آرایش چشم حوزه گسترده‌ای است که بسیار مورد توجه خانم‌هاست. در این بخش نیز کمپانی بزرگ مای محصولات فراوانی را عرضه کرده است. این محصولات شامل:

سایه چشم‌های متنوع شامل سایه‌های تک رنگ و چند پالتی دارای بافتی سبک و نرم که به‌خوبی روی پلک چشم می‌نشیند و دارای پوشش‌دهی عالی است.
مداد و خط چشم‌های ماژیکی و ساده مای که به چشم‌ها جلوه‌ای زیبا و نافذ داده و به‌راحتی پاک نمی‌شود.
ریمل‌های مای با برسی متفاوت که علاوه بر حجیم کردن مژه‌ها، اندازه آن را نیز افزایش می‌دهد و دارای پوشش‌دهی فوق‌العاده است.

آرایش لب

رژ لب‌های مات و براق مای دارای سه لاین جامد، مایع و مدادی که در واقع معروف‌ترین محصولات شرکت مای هستند. این رژ لب‌ها با بافتی متناسب و ماندگاری بالا دارای کالیته رنگی بسیار متنوع و  تحت برندهای مای کلاسیک و بلک دایموند تولید می‌شوند.
مرطوب کننده لب یا بالم لب دارای SPF که از لب‌ها در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و با استفاده از عصاره آلوئه‌ورا و شی باتر از خشکی لب جلوگیری می‌کند.
لاک ناخن‌های متنوع مای که برای هر خانم باسلیقه‌ای یک سورپرایز عالی محسوب می‌شود. این محصول با رنگین کمانی از رنگ در انواع اکلیلی، مات و درخشان و… موجود هستند.

کادوی سالگرد ازدواج

محصولات خوشبو کننده

در کنار محصولات زیبایی و سلامت، عطرهای خوشبو و دیگر محصولات مرتبط از دیرباز مدنظر خانم‌ها بوده است. شرکت مای نیز در این بخش تلاش کرده تا بهترین‌ها را با رایحه‌ای لذت‌بخش و نیکو تولید و تقدیم شما عزیزان کند. در این بخش محصولات فراوانی اعم از عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، بادی اسپلش، دئودورانت و اسپری‌های متنوع زنانه وجود دارد که مطمئناً می‌توانند هدیه‌ای بی‌نظیر برای سالگرد ازدواج برای خانم شما باشند.

محصولات دیگر…

به جز آن چه گفتیم محصولات فراوان دیگری مانند محصولات مراقبتی از پوست و مو شامل مرطوب کننده‌ها، ضد چروک‌ها، لوسیون‌ها و تونیک‌ها و… نیز در طبقه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی مای وجود دارد. هرچند به‌نظر می‌رسد این محصولات چندان به عنوان کادوی سالگرد ازدواج و یا تولد کاربردی نیستند و بهتر است به همان پکیج‌های آرایشی شرکت مای اکتفا کرد. اما به‌هرحال هر روز می‌تواند سالگردی برای عشق شما به خانم‌تان باشد! پس از این محصولات نیز غافل نشوید!!

یک سورپرایز کوچک: کرم پودر

همیشه گفته‌ایم که مراقبت‌های پوستی یکی از مهم‌ترین روتین‌هایی است که انتظار می‌رود هر خانم یا آقایی به‌صورت مرتب و اصولی انجام ‌دهد. اگرچه بیشتر افراد فکر می‌کنند که با آرایش پوست از طریق پنکیک‌ها و کرم پودر‌ها  پوستی بی‌نقص و آراسته به‌دست می‌آورند اما بگذارید یک قدم پیش رویم و بگوییم پوست همچون آینه‌ای در واقع نشانگر سلامت فرد و لایف استایل بدون ایراد او است. اما زندگی شلوغ این روزها که گاه نمی‌گذارد آنچنان که باید به پوست و مراقبت‌های آن بپردازیم، همراه با سن، ژنتیک و وراثت و عوامل دیگر معمولاً باعث می‌شود پوست صورت دارای لکه‌ها، چین و چروک و دیگر نواقص شود. این نواقص که ممکن است یک جوش کوچک موقت را نیز شامل شود، گاه فرد را بسیار آزرده‌خاطر می‌کند. مخصوصاً اگر به یک مهمانی یا برنامه‌ای خاص دعوت باش. در این مواقع محصولاتی مانند کرم پودر به کمک ما می‌آیند. کرم پودر یک لوازم آرایش بسیار اساسی و ضروری در آرایش است که تمام نواقص پوستی را از میان برداشته و جلوه‌ای زیبا، شفاف و متحیرکننده به پوست می‌دهد. کرم پودرها به دلیل قیمت متوسط رو بالای خود، معمولاً همیشه در سبد خرید خانم‌ها وجود دارد و با کالاهای ارزان قیمت دیگر جایگزین می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید هدیه برای سالگرد ازدواج خود را دارید، مطمئن باشید با خرید یک کرم پودر باکیفیت و متناسب با نوع پوست خانم، هیچ‌گاه پشیمان نخواهید شد! فاکتور اول برای خرید یک کرم پودر مناسب رنگ آن است که غالباً باید هم‌خوانی با پوست صورت فرد داشته باشد. اما در مرحله بعدی حتماً چک کنید که کرم پودر مورد نظر با نوع پوست از لحاظ خشکی و چربی و… هم‌خوان است یا خیر.

آشنایی با انواع کرم پودر با توجه به نوع پوست

کرم پودر برای پوست چرب: به‌دلیل منافذ زیاد پوست چرب و احتمال ایجاد آکنه و جوش، از کرم پودرهای جامد و مایع Matte و Oil Free استفاده شود.
کرم پودر برای پوست خشک: به دلیل کمبود آب و خشکی این پوست‌ها از کرم پودر مایع بر پایه روغن استفاده شود.
کرم پودر برای پوست نرمال و معمولی: تبریک می‌گوییم! می‌توانید برای خانم‌تان هر کرم پودری را سفارش دهید.
کرم پودر برای پوست مختلط: به دلیل تلفیقی از دو نوع پوست خشک و چرب باید دو کرم پودر برای خانم سفارش دهید! برای فصول سرد کرم پودرهایی با پایه روغن و برای فصول گرم کرم پودرهایی بر پایه آب.

سخن آخر…

علاوه بر کرم پودرهایی که در فرمولاسیون خود دارای ضد آفتاب هم بوده و در استفاده روزمره بسیار کاربردی است، نسل جدید کرم پودرهای روزانه با عنوان کرم‌های CC و BB نیز در بازار موجود است. در واقع انتخاب اینکه چه کرم پودری برای خانم‌تان به‌عنوان هدیه سالگرد ازدواج بخرید، بسیار وابسته به این است که خانم بیشتر برای چه مصارفی و کجا از کرم پودر استفاده می‌کند. کرم‌هایی CC و BB عمدتاً برای مصرف روزانه با بافتی سبک و پوشانندگی نسبتاً کمتر هستند. در حالی که کرم پودرهای آرایشی پوشانندگی زیادی دارند و سنگین‌تر و برای آرایش‌های رسمی و گریم استفاده می‌شود. بنابراین انتخاب این که کدام کرم پودر بیشتر به درد خانم‌تان می‌خورد، وابسته به نوع لایف استایل و سلیقه اوست که مطمئناً بعد از ازدواج با آن آشنایی زیادی پیدا کرده‌اید!

نظرات