بیوگرافی بهمن کیارستمی کارگردان و همسرش +عکسها و حواشی زندگی شخصی

0

بیوگرافی بهمن کیارستمی کارگردان و همسرش +عکسها و حواشی زندگی شخصی

بهمن کیارستمی پسر عباس کیارستمی کیست؟ بیوگرافی بهمن کیارستمی فرزند عباس کیارستمی و همسرش + عکسها و فیلم شناسی به همراه سوابق هنری از بازیگری تا کارگردانی و مستندسازی و عکس های شخصی و همسرش و خانواده و ماجرای ازدواج و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه می خوانید.

بیوگرافی بهمن کیارستمی کارگردان و همسرش +عکسها و حواشی زندگی شخصی

 

بیوگرافی بهمن کیارستمی

بهمن رستمی زاده ۲۰ مرداد ۱۳۵۷ در تهران، کارگردان، مستندساز، تدوین‌گر و تهیه‌ کننده است. او فرزند عباس کیارستمی کارگردان معروف و پروین امیرقلی است

فیلم ها و سوابق هنری بهمن کیارستمی

سوابق هنری از بازیگری تا کارگردانی

بهمن کیا رستمی در خانواده ای هنرمند و اهل سینما به دنیا امد و با دنیای بازیگری و فیلم سازی بیگانه نبود. عباس کیارستمی پدرش از فیلمسازان و کارگردانان بزرگ ایرانمی در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بود که آثار زیادی در کارنامه هنری او ثبت شده است

او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم های پدرش آغاز کرد و وارد هنرستان شد، پس از دو سال تحصیل، دانشگاه را رها کرد و به خدمت سربازی رفت و پس از بازگشت از اجباری، فعالیت به‌ عنوان کارگردان را ادامه داد. او یک برادر بزرگ‌تر به نام احمد دارد.

 

بهمن کیارستمی پسر عباس کیارستمی کیست؟

دیگر فعالیت ها

او علاوه بر تحصیل، به پیانو و خطاطی نیز علاقه داشت و برای یادگیری در کلاس های پیانو و خطاطی نیز شرکت می کرد، اما به گفته خودش: بنده در تجدید آوردن رکورد می‌زدم و در نواختن و نوشتن افتضاح بودم و هستم.

بهمن در سال ۱۹۹۳ در سن ۱۵ سالگی مدیر فیلم‌برداری و کارگردان شد و فیلم مستند سفری به دیار مسافر را ساخت. او به دلیل حساسیت چشمانش به نور، معمولاً از عینک تیره استفاده می‌کرد.

مادر بهمن کیارستمی کیست

زمینه فعالیت وی بیشتر مستندسازی است و تاکنون آثاری چون اِکسُدوس ، مستند تاکسی ، مستند جواد ، شبیه‌خوانی ، زیارت ، دو کمانچه ،کفار ،نور مستند مرتضی ممیز ،سفری به دیار مسافر ، مستند زالو و …کارگردانی کرده است.

بیوگرافی بهمن کیارستمی کارگردان و مستندساز

عکس های جدید بهمن کیارستمی پسر عباس کیارستمی

عبّاس کیارستمی متولد (۱ تیر ۱۳۱۹ – ۱۴ تیر ۱۳۹۵) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوین‌گر، عکاس، تهیه‌کننده، گرافیست، کارگردان هنری، نویسنده و نقاش ایرانی بود

عباس کیارستمی در ۱۹۶۹ با پروین امیرقلی ازدواج کرد و در سال ۱۹۸۲ از او جدا شد.حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های احمد و بهمن می باشد.

عکس های بهمن کیارستمی با پدرش عباس کیارستمی

گفتنی است عباس کیارستمی که از اسفند سال ۹۴ تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به دلیل انجام چند عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود و پس از آن چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده بود، هشتم تیرماه سال ۹۵ برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت. او ۱۳ روز پس از سالروز تولد ۷۶ سالگی‌اش در ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۵ درگذشت.

عکس های جدید بهمن کیارستمی

حواشی

در مهر ماه ۱۴۰۰ با انتشار مستند زالو حواشی ییادی برای ایشان بوجود آمد که در لینک درج شده مستند زالو بخوانید

فیلم‌شناسی

مستند اِکسُدوس (۱۳۹۸
مستند تاکسی (۱۳۸۷)
مستند جواد (درباره‌ی جواد یساری خواننده‌ی ایرانی) (۱۳۸۷)
شبیه‌ خوانی (هنر تعزیه در ایران) (۱۳۸۵)
زیارت (۱۳۸۳)
دو کمانچه (درباره‌ی رضا درخشانی و بهرام بردی‌کر) (۱۳۸۳)
کفار (۱۳۸۲)
نور (۱۳۸۰)
مستند مرتضی ممیز (درباره‌ی زندگی و آثار مرتضی ممیز – ۱۳۷۵)
سفری به دیار مسافر (۱۳۷۲)
مستند زالو (۱۳۸۱)

نظرات