بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

0

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آموزشگاه آرایشگری شبنم ظریف در حال حاضر یکی از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران می باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۸۷ شروع نموده است. سالن شبنم نظیف واقع در محله  سعادت آباد، هم اکنون در زمینه های مختلفی مانند میکاپ و خدمات عروس، ابرو، ناخن، مو، مراقبت پوست و … خدمات کاملا تخصصی و منحصر به فرد به مشتریان عزیز ارائه می نماید. علاوه بر این آموزشگاه شبنم نظیف در حوزه آموزش نیز بسیار حرفه ای عمل نموده و کلیه خدمات فوق را بر اساس جدید ترین متد های روز دنیا و اروپا خدمت علاقه مندان این امر، همراه با ارائه مدرک معتبر، آموزش می دهد.

آموزشگاه آرایشگری شبنم نظیف

آموزش فوق تخصصی گریم و میکاپ

آموزشگاه شبنم نظیف خدمات حرفه ای جهت میکاپ عروس و آرایش در سبک های خاص و مطابق با فرم صورت را طبق جدید ترین متد ها ارائه می دهد، همچنین علاقه مندان به آموزش در این زمینه نیز می توانند دوره های مربوط به میکاپ و گریم را به صورت کاملا تخصصی همراه با دریافت مدرک در مدت کوتاهی بگذرانند. لیست آموزش هایی که با شرکت در این دوره می گذرانند، عبارتند از:

آموزش تخصصی گریم
آموزش حرفه ای میکاپ
آموزش تخصصی و ویژه میکاپ عروس
آموزش تخصصی میکاپ مطابق با فرم صورت

آموزش فوق تخصصی خدمات مو

آموزشگاه آرایشگری زنانه با عنوان شبنم نظیف، انواع خدمات مربوط به مو، از کوتاهی در مدل های مختلف تا رنگ و مش، شینیون و خدمات مراقبتی مو را طبق جدیدترین تکنیک ها و روش های روز به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد. همچنین هنرجویان عزیز می توانند کلیه خدمات فوق را به صورت حرفه ای و آکادمی فرا گیرند.  لیست آموزش های فوق تخصصی انواع خدمات مو را که در طی یک دوره گذرانده می شود، به شرح ذیل می باشد:

آموزش کوتاهی مو
آموزش حرفه ای هایلایت
آموزش تخصصی رنگ مو
آموزش تخصصی شینیون
آموزش حرفه ای مش
آموزش ویتامینه مو
آموزش کراتینه مو

آموزشگاه آرایشگری شبنم نظیف

آموزش فوق تخصصی آرایشگری در آموزشگاه شبنم نظیف

آموزش فوق تخصصی خدمات ناخن

در آموزشگاه آرایشگری شبنم نظیف خدمات ناخن در تمام زمینه های مربوط به آن مانند کاشت ژل و پودر در انواع مختلف، ترمیم ژل، ترمیم پودر، مانیکور، پدیکور، طراحی ناخن، طراحی لاک و ژلیش را بر اساس زیباترین و به روز ترین تکنیک های دنیا و با استفاده از باکیفیت ترین مواد صورت می گیرد. همچنین در صورت علاقه مندی به گذراندن دوره های فوق تخصصی خدمات ناخن، می توانید مدرک معتبر در این حوزه را نیز دریافت نمایید. دوره های مربوط به خدمات حرفه ای ناخن عبارتند از:

آموزش تخصصی کاشت ناخن
آموزش حرفه ای کاور
آموزش کاشت ناخن بر اساس ژورنال
آموزش تخصصی طراحی ناخن
آموزش پدیکور و پارافین تراپی
آموزش مقدماتی و حرفه ای پودر
آموزش تخصصی ترمیم
آموزش مراقبت ناخن، اعم از مرتب کردن ناخن، گرفتن پوست اضافه و کوتیکول، روغن درمانی، لوسیون و ماسک

آموزش فوق تخصصی خدمات ابرو و مژه

سالن زیبایی شبنم نظیف انواع خدمات ابرو را در زمینه های مختلف از جمله هاشور ابرو، شیدینگ و یا سایه ابرو، میکروپیگمنتیشن، میکروفیزرینگ، میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ همچنین خدمات مژه  مانند اکستنشن، لیفت و لمینت را با استفاده از ابزار حرفه ای، مواد مرغوب و متد های روز دنیا به صورت حرفه ای انجام می دهد. دوره ای آموزشی خدمات ابرو و مژه نیز به شرح ذیل برگزار می گردد:

آموزش تخصصی ابرو و اصلاح
آموزش حرفه ای فیبروز ابرو
آموزش تاتو ابرو
آموزش لیفت ابرو
آموزش اکستنشن ابرو
آموزش میکروبلیدینگ
آموزش حرفه ای میکرو فیچرینگ
آموزش تخصصی میکرو میگپنتیشن
آموزش تخصصی میکروشیدینگ

آموزشگاه آرایشگری شبنم نظیف

آموزش فوق تخصصی خدمات اکستنشن در آموزشگاه شبنم نظیف

آموزش فوق تخصصی خدمات اکستنشن

آموزشگاه آرایشگری زنانه شبنم نظیف کلیه خدمات مربوط به اکستنشن مو و مژه را به صورت دقیق و کاملا تضمینی طبق رضایت مشتریان عزیز با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت انجام می دهد. همچنین هنرجویان عزیز می توانند دوره اکستنشن مو و مژه را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای طبق تکنیک های روز دنیا و اروپا فرا گیرند. آموزش های مربوط به اکستنشن عبارتند از:

لاینی
لیزری
رافل
بافت
دوخت
نوری
کراتین
رینگی

و همچنین آموزش خدمات مژه عبارتند از:

آموزش تخصصی اکستنشن مژه
آموزش تخصصی لمینت مژه
آموزش تخصصی لیفت مژه

آموزش فوق تخصصی خدمات پوست

در سالن شبنم نظیف انواع خدمات مراقبتی در حوزه پوست از جمله جوانسازی، آبرسانی، ترمیم و ماساژ پوست و … با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با استفاده از ابزار کاملا تخصصی و درجه یک خدمت مشتریان محترم ارائه می گردد. همچنین دوره های آموزشی کلیه خدمات مراقبت و زیبایی پوست به صورت کاملا حرفه ای برگزار می گردد. آموزش های مخصوص این دوره عبارتند از:

آموزش تخصصی جوانسازی پوست
آموزش لایه برداری و پاکسازی پوست
آموزش آبرسانی پوست
آموزش سم زدایی پوست
آموزش ترمیم و ماساژ پوست
آموزش نحوه رفع کلوئید و اسکار
آموزش سرم تراپی پوست
آموزش ماساژ و ماساژ درمانی

آموزشگاه آرایشگری شبنم نظیف

ویژگی های آموزشگاه آرایشگری زنانه شبنم نظیف

ویژگی های آموزشگاه آرایشگری زنانه شبنم نظیف

با توجه به علاقه مندی خانم ها به زیبایی و زیبا شدن، هنر آرایشگری زنانه از گذشته تا به امروز بسیار ارزشمند و درآمد زا بوده است. آموزشگاه آرایشگری زنانه شبنم نظیف نیز با توجه به این امر، ضمن ارائه خدمات برتر و متنوع در حوزه زیبایی و آرایش، اقدام به راه اندازی آموزشگاه آرایشگری به صورت تخصصی و ویژه در منطقه سعادت آباد تهران نموده است. مهمترین ویژگی هایی که باعث شده است این آموزشگاه آرایشگری زنانه در سطح تهران بی نظیر و محبوب باشد، عبارتند از:

آموزش کلیه خدمات آرایشگری از صفر تا صد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای
رضایت صد در صدی مشتریان این مجموعه زیبایی
آموزش تحت نظر مربیان حرفه ای و مجرب
اعطای مدرک و گواهینامه معتبر در پایان گذراندن دوره
برخورداری از محیطی گرم و کاملا پیشرفته و مجهز
آموزش جدیدترین متد ها و تکنیک های روز و حرفه ای دنیا
هزینه دوره های فوق با توجه به کیفیت آموزش بسیار مناسب می باشد.

علاقه مندان به گذراندن دوره های آرایشگری در زمینه های مختلف میکاپ و آرایش، خدمات ناخن، خدمات مو، خدمات ابرو، خدمات اکستنشن و خدمات مراقبت از پوست می توانند جهت دریافت مشاوره و همچنین استعلام هزینه های هر دوره با شماره تلفن های ذکر شده در سایت شبنم نظیف تماس بگیرند.

نظرات