علت درگذشت و فوت ناگهانی سیامک اطلسی بازیگر چه بود؟ + زندگینامه و عکس ها

0

علت درگذشت و فوت ناگهانی سیامک اطلسی بازیگر چه بود؟ + زندگینامه و عکس ها

سیامک اطلسی بازیگر پیشکسوت ۴ مهر ۱۴۰۰ درگذشت

سیامک اطلسی هنرمند پیشکسوت امروز ۴ مهر درگذشت. وی به دلیل کرونا در بیمارستانی در تهران بستری شده بود.

🔹او بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال و کار دوبله را در کارنامه هنری خود داشته است.

علت درگذشت و فوت ناگهانی سیامک اطلسی بازیگر چه بود؟

شهراد بانکی دوبلور و از همکاران این هنرمند با تایید این خبر گفت: سیامک اطلسی صبح امروز ۴ مهر ماه در بیمارستان فرمانیه در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

مرحوم اطلسی در سال ۱۳۴۲ زیر نظر استاد مانی در استودیو شاهین فیلم، حرفه صداپیشگی را آغاز کرد تا اینکه با پیشنهاد یکی از کارگردانان که فیلمش را برای دوبله آورده بود سر از دنیای بازیگری درآورد و از سال ۱۳۵۰ بازیگری را آغاز کرد.

علت درگذشت و فوت ناگهانی سیامک اطلسی بازیگر چه بود؟ + زندگینامه و عکس ها

زندگینامه و عکس ها

سیامک اطلسی متولد ۴ تیر ۱۳۱۵ در ارومیه، بازیگر صداپیشه (دوبلور) بود. او مدرک دیپلم داشت، به جز بازیگری، صداپیشه حرفه‌ای بود و کارگردانی و نویسندگی نیز می‌کرد.
در سال ۱۳۴۲ زیر نظر استاد مانی در استودیو شاهین فیلم، حرفه صداپیشگی را آغاز کرد تا اینکه با پیشنهاد یکی از کارگردانان که فیلمش را برای دوبله آورده بود سر از دنیای بازیگری درآورد و از سال ۱۳۵۰ بازیگری با بازی در فیلم سینمایی مردان خشن به کارگردانی صابر رهبر را آغاز کرد.

شهرت و آثار

اطلسی از سال ۵۱ تاکنون علاوه بر دوبله در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و ده ها سریال نقش های شاخص و متفاوت بازی کرده است که ماندگارترین آنها آنسوی آتش، دوران سرابی، گل سرخ، چریکه تارا، پدرسالار و مختارنامه بود. او در یکی از اپیزودهای سریال داوران در نقش سوزنبان به ایفای نقش پرداخته و در سریال معمای شاه نقش بختیار را بر عهده داشت. اغلب او را با عموی مهربان راننده تاکسی پدر سالار و سردار خشن سپاه شام در مختار می شناسند.

نظرات