جدیدترین انواع مدل های بارانی پاییزه زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

0

“بارانی پاییزه زنانه ۲۰۲۲ ”. از انواع لباس هایی هست که در فصل پاییز بسیار مورد توجه  قرار میگیرد. بارانی ها در انواع طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی تولید میشوند. و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که میخواهید بارانی پاییزه زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های بارانی پاییزه زنانه و دخترانه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبای اسپرت و مجلسی و فشن و بلند و کوتاه قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

بارانی زنانه 2022

راهنمای خرید

یک بارانی باکیفیت دارای پوسته یا لایه بیرونی سخت و یک آستر داخلی است. که لایه بیرونی آن از نوعی پارچه ضد آب تشکیل شده است. بهتر است بارانی آستردار بخرید. تا علاوه بر گرم ماندن در روزهای سرد بارانی، لباس تان شیک تر هم به نظر آید. برای آب و هوای سرد بهتر است بارانی با آستر پشمی تهیه کنید.
بارانی زنانه 2022

بارانی دارای اندازه و طول های مختلفی هستند. بارانی های با طول بلند، به دلیل پوشاندن پا ها بهتر جلوی باد را گرفته و از شما در برابر سرما محافظت می کند. بهتر است بارانی بلند به ویژه از نوع ترنچ انتخاب کنید. بلندی این بارانی ها یا تا نیمه های ران پا و یا تا ساق پا هستند. پاهای تان را خشک نگه می دارند و انتخابی عالی برای پیاده روی زیر باران هستند.بارانی های مدل کوتاه برای افراد فعال تر مناسب تر هستند زیرا آزادی عمل بیشتری دارند. بارانی های کوتاه که تا روی کمر می آیند هم گزینه های خوبی هستند. این بارانی ها معمولا ورزشی هستند و مناسب روز می باشند.

بارانی زنانه 2022

همچنین ببینید: جدیدترین انواع مدل های مانتو مخمل پاییزه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید رنگ‌ها تا حد زیادی بیانگر احساسات شما خواهند بود. بنابراین هنگام خرید انواع پوشاک برای فصل پاییز و زمستان باید دقت و حوصله‌ی زیادی را به خرج دهید. فصل پاییز با رنگ‌هایی چون قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، زرد و… شناخته می‌شود و برای داشتن استایلی پاییزی لزوما باید از این رنگ‌ها با تناژ تیره استفاده نمود‌. پس عزیزان برای خرید بارانی زنانه باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب یک بارانی با رنگ‌هایی که گفته شد، تا چه حد می‌تواند بر زیبایی تیپ و استایل شما دوستان اثرگذار باشد.

جدیدترین انواع مدل های بارانی پاییزه زنانه ۲۰۲۲

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

بارانی زنانه 2022

با ما همراه باشید

 

نظرات