ماجرای جدایی و طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده چیست؟ + پست عاشقانه جدید

0

ماجرای جدایی و طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده چیست؟ + پست عاشقانه جدید نوید محمدزاده برای فرشته حسینی بعد از شایعه طلاق و جدایی این تازه عروس و داماد سینما را در ادامه میخوانید

ماجرای جدایی و طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده چیست؟ + پست عاشقانه جدید

آیا جدایی و طلاق فرشته حسینی و نوید محمدزاده واقعیت دارد؟

فرشته حسینی بازیگر افغانی سینمای ایران به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده و بعد از روی کار امدن طالبان در افغانستان پست احساسی و وطن پرستی زیادی را در صفحه اش منتشر کرد و به تازگی نیز عکسی از پاسپورت افغانستانی خود و بلیط هواپیما را در اینستاگرامش منتشر کرد و این شائبه را ایجاد کرد که قصد سفر به کشورش را دارد، اما روز بعد سفر با افغانستان را تکذیب کرد.

حالا  اخباری درباره طلاق این زوج در برخی از رسانه ها منتشر شده است که صحت ندارد و کذب محض است.

نوید محمدزاده با انتشار عکس همسرش فرشته حسینی و علامت قلب و متن : جان من،خیلی ازت یاد گرفتم ،به این شایعات پایان داد و فرشته حسینی نیز خطاب به همسرش نوشت:

ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی
تو به من قدرت میدی
تو عجیبی

عزیز من
همیشه کنار من بودی اما در این دوران جورِ دگر.
با من از امید حرف زدی هر دم که نا‌امید بودم،
مرا خنداندی هر دم که گریان بودم،
از زندگی گفتی هر دم که بوی مرگ می‌آمد
نور آوردی در این سیاهی برای من
قدرت شدی در روح من
و به من یادآور شدی که جنگنجو باشم و محکم.
و من خواهم جنگید برای بزرگ و بزرگ‌تر کردنِ این امید.
.
این دیوانگی با تو مرا عاقل کرد♥️
عمرت با عزت

روز قبل رکنا نوشت: به تازگی ماجرای طلاق فرشته حسینی از نویدمحمدزاده منتشر شده است و عجیب اینکه خیلی از کاربران بدون در نظر گرفتن اینکه چنین موضوعی شایعه است جمله چقدر زود را نوشته اند و برخی هم گفته اند طلاق را پیش بینی کرده بودند!

فرشته و نوید در سریال قورباغه همبازی بود و بعد از پایان این سریال رابطه عاشقانه انها نیز لو رفت و بعد از مدتی نیز به ازدواج ختم شد

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

نظرات