اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستاره حیات با نقش+ خلاصه داستان و تصاویر

0

“سریال ستاره حیات”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی و با بازی کامران تفتی است. این سریال محصول سال ۹۲ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال ستاره حیات که برای اولین بار در همان سال از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن شبکه ای فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ستاه حیات با نقش + خلاصه داستان و تصاویر

 

خلاصه داستان

سریال “ستاره حیات” روایتگر ماجراهای جذاب و تلاش دست اندرکاران یک پایگاه اصلی اورژانس تهران است. این پایگاه در یک زمین اجاره ای برپا شده است و مالک زمین قصد تصرف آن را دارد. تلاش رئیس پایگاه برای ابقای پایگاه در نهایت به موافقت مالک می انجامد.

خلاصه داستان سریال ستاره حیات

در این مجموعه در هر قسمت یک ماموریت اورژانسی مهم از قبیل سقوط از کوه،آ تش سوزی، سکته های قلبی و مغزی، تصادفات و … به تصویر کشیده می شود. هرکدام از نیروهای اورژانس نیز خود درگیری ها و قصه های خود را دارند که در طول مجموعه با آنها آشنا می شویم.

 

اسامی بازیگران سریال ستاره حیات به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال ستاره حیات به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: جواد ارشاد، تهیه کننده: فریبا بانک توکلی، نویسنده: حسن مشگلاتی، مدیر تولید: مجید نصیری، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: حسین صفا و مهدی مطوری، دستیار اول و برنامه ریز: محمد شریفی، منشی صحنه: افسانه شیخی، طراح صحنه و لباس: مهری بصیریان، طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی، صداگذاری و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید کرامتی عالی، مدیران صدابرداری: علیرضا افخمی و شهرام متولی باشی، تدوین: کامران جاهدی، مدیر تصویربرداری: اکبر شهبازی.

نظرات