بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

0

بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

آشنایی با بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه | آزاده سیفی +عکس بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری آزاده سیفی بازیگر جوان سریال هم سایه ، بازیگر نقش «نورا» جعفری معلم مدرسه در سریال هم سایه و عشق حافظ کیست ؟ + بیوگرافی و سوابق هنری و عکس های جدید وی را در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرامی

آشنایی با بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه | آزاده سیفی +عکس

آزاده سیفی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در سال شهریور سال ۱۳۶۸ در مشهد به دنیا امد و دارای مدرک لیسانس عمران می باشد، اما به دلیل بازیگری وارد حرفه سینما شد. آزاده سیفی با بازی در سریال پرده نشین و سریال زندگی زیباست به مخاطبان معرفی شد.

علاوه بر بازیگری در زمینه ترجمه نیز فعالیت دارد و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و توانسته چند کتاب خارجی را ترجمه کند

آشنایی با بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه | آزاده سیفی +عکس

 

سوابق هنری

آزاده سیفی بازیگری را پس گذراندن دوره های آزاد بازیگری در کانون سینماگران جوان، از تئاتر شروع کرده و سپس وارد سینما و تلویزیون شده است.

اولین سریالی که بازی کرد، سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی بود که از شبکه یک پخش شد و او در کنار بایگران مطرح و سرشناسی چون

از دیگر آثار بازیگری وی میتوان به فیلم امروز جمعه است و فیلم جنس ضعیف و سریال پس از آزادی و سریال زندگی زیباست در نقش «نگار» و … می باشد

بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

بیوگرافی بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

جدیدترین کار هنری آزاده سیفی بازی در سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در کنار هنرمندانی مانند خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و … است که هنوز روی انتن تلویزیون نرفته و قرار است پاییز ۱۴۰۰ پخش شود.

بیوگرافی بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

آخرین کار هنری پخش شده از این بازیگر:

آخرین کار هنری پخش شده از سیفی پیش از سریال هم سایه ، مجموعه «زندگی زیباست» ساخته قاسم جعفری می باشد که تابستان ۱۴۰۰ از شبکه دو پخش شد .

اسم واقعی نورا در هم سایه

امیراحمد قزوینی، بازیگر نقش حافظ و آزاده سیفی، بازیگر نقش نورا در سریال «هم‌سایه» جمعه، ۲۶ شهریور ماه در مراسم پایان دوره هنرجویان افغانستانی شرکت کردند و مدارک دانشجویانی را که توانسته بودند دوره‌های مختلف هنری را به خوبی پشت سر بگذارند به آنها اهدا کردند.

آیا نورا در سریال هم سایه افغانی است؟

سریال «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود. مجید مظفری، مائده طهماسبی، شقایق فراهانی، پیام دهکردی، ناصر سجادی و … از بازیگران این سریال ملودرام عاشقانه هستند.

آزاده سیفی متولد سال ۱۳۶۸ در مشهد و دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران است که کار بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده و سپس وارد سینما شد.

نظرات