بیوگرافی و ماجرای خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی +علت خودکشی و عکس ها

0

ماجرا و جزئیات خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی در شیراز + علت خودکشی و عکس و ماجرای خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی و ماجرای کامل و علت خودکشی غلام عباس یحیی پور معلم ریاضی و خودکشی معلم در گراش فارس جزئیات جدید خودکشی معلم ریاضی به نام غلامعباس یحیی پور اهل شهرستان گراش برای مشکل مالی و اهدای عضو او در شهرستان گراش در حال دست به دست شدن است که در ادامه ماجرا و علت خودکشی و جزئیات کامل با بیوگرافی و عکس وی را میخوانید

ماجرا و جزئیات خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی در شیراز + علت خودکشی و عکس

 بیوگرافی و ماجرای خودکشی غلام عباس یحیی پور معلم ریاضی + علت خودکشی و عکس ها

بیوگرافی و ماجرای خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ یک معلم ریاضی به نام غلامعباس یحیی پور دست به خودکشی زد و خود را حلق آویز کرد، کانال تلگرامی صنفی معلمان در ایران در گزارشی از خودکشی غلام‌عباس یحیی‌پور، دبیر ریاضی در شهرستان گراش فارس به دلیل تنگنای مالی خبر داده است. این معلم خود را حلق آویز کرده و در اثر مرگ مغزی جان باخت. اعضای بدن این معلم اهدا شد.

بنابر این گزارش، او از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بوده اما توان مالی تامین پنج‌میلیون تومان سپرده برای پرداخت پیش شرط وام را نداشته است.

این معلم در نامه‌ای با درخواست قرض‌کردن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از یکی از دوستانش نوشته: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک‌ومیلیون‌ و ۲۰۰ فقط برای ۴۸ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم.»

ماجرای کامل و علت خودکشی غلام عباس یحیی پور معلم ریاضی

رکنا نوشت: در خبر اولیه گفته می شد علت خودکشی معلم ریاضی مسائل مالی بوده است اما خانواده او می گویند علت خودکشی معلم عوامل زیادی است.

بعد از خودکشی معلم، او دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن او بعد از خودکشی معلم اهدا شد.

بیوگرافی و علت خودکشی غلامعباس یحیی پور معلم ریاضی

روز چهارشنبه ۲۴ شهریور امسال که غلام عباس یحیی پور دست به خودکشی زد، در حالی که گفته می شد علت خودکشی این آموزگار مسائل مالی بوده است، برادر این معلم انگیزه برادرش را از خودکشی اینطور عنوان کرد: «ماجرا به سال ۹۱ بر می گردد و آن سال برادر من با رتبه تک رقمی در کنکور کارشناسی ارشد قبول شد و در دانشگاه تهران پذیرفته شد.

برادرم کارمند آموزش و پرورش بود و برای اینکه بتواند به تحصیلش ادامه دهد از آموزش و پرورش تقاضای انتقالی به تهران را کرد اما با تقاضای او موافقت نشد و دو سال بعد مجدد در کنکور شرکت کرد و در دانشگاه غیرحضوری پذیرفته شد و مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

اما از همان سال افسردگی برادرم شروع شد و این اواخر عوامل زیادی دست به دست داد که فشارهای عصبی روی او خیلی زیاد شد و در نهایت دست به خود کشی زد.»

برادر این معلم در ادامه گفت:«برادرم تقاضای یک وام کرده بود و برای اخذ وام باید ۵ میلیون تومان پول را به عنوان ودیعه اولیه به بانک می سپرد، اما تنها ۳ میلیون و هشتصد هزار تومان از پول را تهیه کرده بود

او از یکی از دوستانش تقاضا کرده بود که یک میلیون و دویست هزار تومان به او قرض بدهد تا بتواند بعد از گرفتن وام پول را پس بدهد.اما فشارهای عصبی روی برادرم زیاد شد و همه عوامل دست به دست هم تا اینکه بالاخره تصمیم به خودکشی گرفت.»

اهدای اعضا بعد از فوت دبیر شیرازی

برادرم چند سال قبل او کارت اهدای عضو گرفته بود و ما همین را به عنوان وصیت او در نظر گرفتیم و برای اهدای اعضای بدن برادرم رضایت دادیم.۷ عضو بدن او اهدا شد.»

ماجرای سایت شرطبندی

برادر یحیی پور هم چنین در واکنش به این خبر که گفته شده بود معلم گراشی در دام سایت های شرط بنده بوده است اظهار داشت:«این خبر کذب بوده و بنده بابت اتهامی که برادرم وارد کرده اند به بازرسی اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده و موضوع را با شکایت قضایی پیگیری می کنم.»

دیباچی همکار این معلم می‌گوید: «غلامعباس چند ویژگی و صفات بارز خاص خودش را داشت. خیلی باهوش بود و دومین ویژگی خاصی که از نظر اخلاقی داشت اهل غیبت نبود و اگر کسی غیبت می‌کرد با صراحت و رودررو می‌گفت غیبت نکنید. شما از کجا می‌فهمید که این طور است و با این لحن صحبت می‌کرد و هیچ وقت از کسی بدگویی نمی‌کرد و به کسی تهمت نمی‌زد.

سومین ویژگی که کمتر کسی در بین همکاران یا قشر و اصناف دیگر داشت این بود که بی‌مزد و بی‌منت کار می‌کرد. حداقل هفت هشت مدرسه‌ی دخترانه و پسرانه سیستم و کارهای حسابداری‌اش را غلامعباس انجام می‌داد. خیلی راه‌گشا و کارگشا بود و بی‌مزد و منت انجام می‌داد. از زیر کار در نمی‌رفت و اگر کاری به او می‌سپردم خیالم راحت بود که درست انجام می‌شود.»

منابع: رکنا و برترین ها

نظرات