پیامک و متن ادبی تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی + عکس نوشته پروفایل

0

“تبریک رور اورژانس ۱۴۰۰”, ۲۶ شهریور روز اورژانس و فوریتهای پزشکی مبارک. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن های جدید، عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه روز اورژانس ۱۱۵ و فوریتهای پزشکی برای تبریک (رسمی ، دوستانه ، ادبی ، اس ام اس ، اداری) به تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی و اورژانس و خانواده و همکاران و همسر و خواهر و برادر و پدر و مادر و اقوام و رانندگان امبولانس و … قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

پیامک و متن ادبی تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی +عکس نوشته پروفایل

پیام و متن ادبی تبریک روز اورژانس با عکس نوشته و پروفایل ۱۴۰۰

روز ۲۶ شهریور ماه به نام روز اورژانس و فوریتهای پزشکی نام‌گذاری شده است. این روز بر همه کارکنان و کادر پزشکی اورژانس و همکاران و پزشکان و کارمندان و رانندگان اورژانس و مدیران بخش فوریت های پزشکی و همه تلاشگران اورژانس مبارک

******
تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت آنها و جایگاه ارزشمند اورژانس است.

روزتان مبارک

پیامک و متن ادبی تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی 1400

مراکز فوریت های پزشکی جای کسانی است که برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودشان احساس نموده‌اند و زندگی دوباره را به ارمغان می اورند.

۲۶ شهریور روز اورژانس مبارک

*****
خدمت گزاران عرصه سلامت از جمله کسانی هستند که اگر روزی به نام این خادمان صادق نامگذاری شده است، برای یادآوری به ماست که بهتر و بیشتر، ایشان و خدمت‎شان را بشناسیم.

۲۶ شهریور روز اورژانس مبارک

اس ام اس تبریک روز اورژانس
بیست و ششم شهریور ماه فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی است که سختی‌های بسیار را بر خود و خانواده‎های‎شان هموار می‎کنند تا هموطنان نیازمند در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند و سلامت خویش را بازیابند.
ما هم به سهم خود روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» را به همکاران گران‌قدر و سخت‎کوشمان در این بخش حیاتی از زنجیره درمان، تبریک می‌گوییم و از خداوند مهربان، سلامت و سربلندی و موفقیت روزافزون‏‌شان را خواستاریم.»

۲۶ شهریور روز اورژانس ۱۱۵ مبارک

*****
۲۶ شهریور روز اورژانس و فوریت های پزشکی بر پیشگامان عرصه سلامت مبارک باد

عکس نوشته تبریک روز فوریت های پزشکی به همسرم

کس پروفایل تبریک روز اورژانس

همکاران پرتلاش، گرانقدر و دلسوز سازمان اورژانس کشور:

باسلام و تهیات سپاس خداوند مهربان را به خاطر داشتن نعمات بسیار، خصوصا نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرزانه و مقتدرمان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم و تمجید اراده‌های استواری برمی‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه نعمت الهی و برکات خدمتشان برای همیشه در یاد مردم مهربان و قدرشناس ماندگار خواهد ماند.

برخود می‌بالیم که همکارانمان با توشه گرفتن از دین مبین اسلام، عِرق ملّی و حس نوع دوستی در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همّت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می‌کنند تا در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام بردارند.

می‌دانیم حرفه سخت و طاقت فرسای فوریت‌های پزشکی در خط مقدم حوزه سلامت، فعالیتی جهادگرانه و پرسنل ۱۱۵ آگاهانه و بی منت وارد این میدان شده و در این راه حتی از بذل جان خود نیز دریغ نکردند.

۲۶ شهریور روز اورژانس مبارک

متن تبریک روز اورژانس 155 به همسرم و پدر و مادر و خواهر و برادر

بی شک تلاش صادقانه، عشق ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین فوریت‌های پزشکی است که با سرشت نیکو و نیت پاک، تمام هم و غم خود را در راستای نجات جان و کاهش آلام مردم به کار می‌گیرد.

متن تبریک روز اورژانس به همکاران

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و بدون انتظار همکاران همیشه بیدار و تلاشگر سازمان اورژانس کشور، فرارسیدن بیست و ششم شهریور، روز فوریت‌های پزشکی را تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما سلامتی و توفیق روز افزون در خدمت به هم نوعان نیازمند را مسئلت می‌نمایم.

عکس پروفایل و استوری تبریک روز فوریت های پزشکی ۱۱۵

عکس نوشته تبریک روز اورژانس

پیام تبریک به همکاران و کادر فوریت های پزشکی

عکس پروفایل تبریک روز اورژانس

عکس نوشته رانندگان آمبولانس روزتان مبارک

فرا رسیدن ۲۶ شهریور، روز فوریتهای پزشکی فرصتی می باشد تا قدردانی نماییم از عزیزانی که در پایگاههای اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روز در حال خدمتی صادقانه به هم استانی ها و مردم سرزمینمان می باشند.

عکس نوشته تبریک روز اورژانس

عکس پروفایل تبریک روز اورژانس

روز اورژانس

عکس نوشته تبریک روز اورژانس

نظرات