ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ + خلاصه بازی

0

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و دو پرسپولیس و الهلال عربستان از سری بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه الملز ریاض به مصاف می روند.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 + خلاصه بازی

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ + خلاصه بازی

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و دو پرسپولیس و الهلال عربستان از سری بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ورزشگاه الملز ریاض به مصاف می روند. حریف پرسپولیس در آسیا الهلال عربستان شد و ساعت و زمان بازی پرسپولیس – الهلال عربستان و جزئیات و برنامه بازی های یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان آسیا را بخوانید

 

تیم فوتبال پرسپولیس در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الهلال شد. طبق اعلام رسانه های سعودی ورزشگاه الملز ریاض که ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر گنجایش دارد میزبان این بازی حساس خواهد بود.

دیدار پرسپولیس با الهلال در تاریخ ۲۴ مهر برگزار می شود. همچنین بازی النصر عربستان با الوحده امارات نیز قرار است در ورزشگاه خانگی النصر یعنی مرسول پارک در همین روز برگزار شود.

مطابق اعلام ای اف سی دو تیم پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در تاریخ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

بازی پرسپولیس و الهلال ساعت ۲۰:۰۰ روز شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در عربستان برگزار خواهد شد.

برنامه بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را شناختند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت آنلاین برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند و بر همین اساس پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله باید به دیدار الهلال برود.

مراحل یک چهارم و نیمه نهایی در منطقه غرب به صورت متمرکز در عربستان و دیدار تیم‌های شرق قاره در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. فینال مسابقات در عربستان برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی با سخنان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد. ویندزور جان درباره برنامه ریزی لیگ قهرمانان و اثری که همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر روی آن گذاشت صحبت کرد.

بر اساس این قرعه کشی ۸ تیم شرق و غرب آسیا حریفان خود را شناختند که این دیدارها به شرح زیر است:

الوحده امارات – النصر عربستان

پرسپولیس ایران – الهلال عربستان

چونبوک موتورز کره‌جنوبی – اولسان هیوندای کره‌جنوبی

پوهانگ استیلرز – ناگویا گرامپوس ژاپن

بازی‌های این مرحله تا فینال در جده برگزار میشود. ضمن اینکه دیدارهای مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان ۲۵ تا ۲۷ ام مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظرات