اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تب و تاب با نقش+ داستان و عکس ها

1

“سریال تب و تاب”، مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی و با بازی محمود پاک نیت در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال تب و تاب که به تازگی مراحل فیلمبرداری را آغاز کرده است، حالا قرار است به زودی بر روی یکی از شبکه های تلویزیون ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تب و تاب با نقش + داستان و تصاویر و زمان پخش

 

بیوگرافی بازیگران سریال تب و تاب با عکس و اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال تب و تاب با نقش ها و عکس و داستان پخش در سال ۱۴۰۰ از تلویزیون در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

خلاصه داستان

“تب و تاب” روایتگر ماجرای یک خانواده ایرانی است. به نقل از سیمافیلم، مهدی شفیعی تهیه‌کننده این سریال درباره این مجموعه بیان کرد: “تصویربرداری سریال «تب و تاب» با موضوع ملودارم اجتماعی از روز یکشنبه ۲۱ شهریور با ضبط صحنه‌های خارجی آغاز شد. این سریال با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی آماده می‌شود.”

تهیه کننده سریال تب و تاب

وی افزود: “در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است را در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت کنیم. این سریال در ۲۵ قسمت آماده خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی کار پیش برود.”

خلاصه داستان سریال تب و تاب

این تهیه کننده در ادامه درباره پیش‌بینی زمان تصویربرداری سریال گفت: “در شرایط معمول با تلورانس ۵ تا ۱۰ درصدی سریال نزدیک به ۶ یا ۷ ماه تصویربرداری دارد اما متاسفانه شرایط با توجه به شیوع کرونا قابل پیش‌بینی نیست. تمهیدات لازم برای پیشگیری در کار انجام می‌شود اما ابتلا به بیماری قابل پیش‌بینی نخواهد بود. با توجه به این مهم که سریال تعدد بازیگر و تنوع لوکیشن خواهد داشت، امیدواریم که بدون مشکل و بروز اتفاقات غیرمترقبه کاری باکیفیت و در خور توجه ارائه دهیم.”

 

اسامی بازیگران سریال تب و تاب به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال تب و تاب به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: داریوش مختاری، تهیه کننده: مهدی شفیعی، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، مدیر تولید: میلاد لکی، مدیر صدابرداری: علیرضا نوین‌نژاد، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشیدی.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال تب و تاب با نقش+ داستان و عکس ها

  1. روژین فرخی گفت:
    2
    1

    نام بازیگران دیگر را بنویسید؟؟ لطفاً

نظرات