ماجرای کامل قتل و بریدن سر عرفان درخشان نوجوان پارس آبادی+ عکس

0

عرفان درخشان نوجوان پارس آبادی کیست و علت قتل و سر بریدن او چه بود و ماجرای کامل عرفان درخشان پسر ۱۱ ساله پارس آبادی از ناپدید شدن تا پیدا شدن جسد بدون سر و دستگیری قاتل و علت قتل عرفان پسربچه ۱۱ ساله در پارس آباد توسط پسر عمه اش و عکس جسد در ادامه در این مطلب بخوانید

بیوگرافی و ماجرای قتل و بریدن سر عرفان درخشان نوجوان پارس آبادی+ عکس جسد

عرفان درخشان نوجوان پارس آبادی کیست

۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ بود که عرفان به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که به شدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

از همان لحظه نیروهای امداد هلال احمر با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشتند تلاش خود را برای پیدا کردن ردی از عرفان آغاز کردند اما تلاش های شبانه روزی بی نتیجه ماند.

تا اینکه روز قبل با گذشت شش روز جستجو در کانال آب روستای خلیل لو بالاخره جنازه در خشکی؛توسط پدر او پیدا شد.

جزییات قتل هولناک و وحشتناک عرفان پسر ۱۱ ساله پارس آبادی و دستگیری قاتل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری قاتل عرفان درخشان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه قاتل نوجوان ۱۱ ساله پرونده با همراهی پلیس جنایی دستگیر شده و هم‌اکنون در حال بازجویی است.

جزئیات مرگ پسر نوجوان ۱۱ ساله شهرستان پارس‌آباد

سیدعبدالله طباطبایی، در تشریح جزئیات مرگ پسر نوجوان ۱۱ ساله شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: بعد از اعلام خبر غرق شدگی پسر نوجوان اهل شهرستان پارس‌آباد در کانال آب محلی جستجو برای یافتن جسد توسط نیروهای غریق نجات و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تا دیروز به مدت ۶ روز ادامه داشت تا اینکه دیروز ۲۴ شهریور با اعلام خبر کشف جسد نوجوان مفقوده در حومه منزل مسکونی والد وی به همراه پلیس جنایی و بازپرس پرونده در محل کشف جسد حضور یافتیم.

وی افزود: جسد عرفان درخشان ظهر توسط پدر وی کشف و به بازپرس پرونده و دادستان استان اطلاع داده شد که پس از بررسی‌های انجام گرفته در اقدامات اولیه سوءقصد و ارتکاب جنایت در این پرونده قطعی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری قاتل عرفان درخشان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه قاتل نوجوان ۱۱ ساله پرونده با همراهی پلیس جنایی دستگیر شده و هم‌اکنون در حال بازجویی است.

طباطبایی همچنین خاطرنشان کرد: جسد جهت بررسی بیشتر و کالبد شکافی و مشخص شدن علت تامه به مرکز پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

عکس جسد عرفان درخشان پسر 11 ساله پارس آبادی

علت قتل

وی علت قتل را بگو مگوی خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: تا مشخص شدن علت دقیق جنایت و انگیزه قاتل از سوءقصد و ارتکاب قتل بازجویی به صورت دقیق ادامه خواهد داشت.

جزئیات قتل عرفان درخشان از ناپدید شدن تا کشف جسد

پسربچه پارس آبادی که از هفته قبل خانواده اش گمان می کردند او غرق شده توسط پسر عمه اش به قتل رسید. تیم غواصی و هلال احمر چند شبانه روز به دنبال پسربچه پارس آبادی می گشتند تا اینکه جسد پسربچه پارس آبادی در نزدیکی خانه شان کشف شد.

۱۹ شهریور ماه بود که عرفان به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که به شدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

از همان لحظه نیروهای امداد هلال احمر با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشتند تلاش خود را برای پیدا کردن ردی از عرفان آغاز کردند اما تلاش های شبانه روزی بی نتیجه ماند.

تا اینکه روز قبل با گذشت شش روز جستجو در کانال آب روستای خلیل لو بالاخره جنازه در خشکی؛توسط پدر او پیدا شد.

عکس جسد عرفان درخشان پسر بچه ۱۱ ساله پارس آبادی

قتل پسر بچه پارس آبادی عرفان درخشان

 

عموی عرفان در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات قتل گفت:«جسد پسر برادرم در حالی پیدا شد که سر او را از بدنش جدا کرده بودند. سر او کمی آن طرف تر از بدنش افتاده بود.

حدود یک هفته بود گمان می کردیم او غرق شده و در کانال آب جستجو می کردیم.حتی هلال احمر از مرکز استان غواص اعزام کرد.بعد از کشف جسد او در نزدیکی روستای محل زندگی مان،بلافاصله دادستان و ماموران نیروی انتظامی برای رسیدگی به ماجرا در محل کشف جسد حاضر شدند و قصد داشتند تحقیقات را از پسرعمه عرفان که چند روز قبل گفته بود عرفان غرق شده،آغاز کنند اما او در حال حاضر متواری است.»

عموی عرفان در ادامه گفت:«جسد عرفان در یک گودال انداخته شده بود و ظاهرا حیوانات جسد را از داخل گودال بیرون آورده بودند که همین باعث شد جسد کشف شود و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که عرفان با اصابت جسم سخت به سرش جان خود را از دست داده باشد. منبع: رکنا

نظرات