معرفی ۲ پروژه معتبر زیر ۵۰۰ میلیون در منطقه ۲۲

1

چیتگر یا همان منطقه ۲۲ که به عنوان آینده دارترین منطقه پایتخت شناخته می شود، دارای پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه می باشد. پروژه های در حال ساخت، تعداد معاملات خرید و فروش و همچنین رهن و اجاره در منطقه ۲۲ بالا بوده و نشان از توجه سرمایه گذاران به این منطقه می باشد. برج های منطقه ۲۲ که توسط سازندگان مختلف در حال اجرا می باشند از شرایط پرداخت و همچنین کیفیت ساخت متفاوتی برخوردار هستند. لذا در این میان می بایست بهترین گزینه های موجود را جستجو کرده و برای مشارکت در آن ها اقدام کرد. اما کدام پروژه های منطقه ۲۲ معتبر بوده و ارزش سرمایه گذاری دارند؟

پروژه رومنس

پروژه رومنس دریاچه یکی از لوکس ترین پروژه های منطقه ۲۲ بوده و با شرایط سرمایه گذاری بسیار مناسب در حال خرید و فروش می باشد. این پروژه توسط تعاونی مسکن توسعه همت در حال ساخت بوده و جزو معتبرترین پروژه های منطقه ۲۲ به شمار می رود. رومنس به سبب شرایط پرداختی پروژه و همچنین لوکس بودن آن، فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری سودآور بوده و دارای آینده ای درخشان می باشد.

 پروژه های منطقه 22

پروژه رومنس کجاست؟

پروژه رومنس در منطقه ۲۲ تهران، شهرک مدرن مروارید شهر، ضلع غربی خیابان ارش کمانگیر قرار داشته و به سبب موقعیت مکانی مناسب از آب و هوای مطلوب و چشم انداز زیبایی برخوردار است. دسترسی برج رومنس به راه های ارتباطی و مراکز رفاهی منطقه نیز به راحتی امکان پذیر می باشد که مزیتی برای ساکنین مجموعه خواهد بود.

پروژه رومنس شامل ۸ بلوک ۱۷ طبقه با کاربری مسکونی می باشد که هر یک از بلوک ها دارای ۱۲ طبقه مسکونی، ۴ طبقه منفی (پارکینگ) و ۱ طبقه به عنوان لابی و مشاعات خواهد بود. در هر طبقه از بلوک ها ۶ واحد با زیربنای ۱۰۰-۱۳۰-۱۵۰ متری را شاهد هستیم که با توجه به متراژ واحد از ۲ تا ۳ اتاق خواب برخوردار می باشد.

برج رومنس بر پایه تکنولوژی های روز اجرا شده و از امکانات بسیاری مانند استخر، سونا و جکوزی، سینما و سالن اجتماعات، سالن تخصصی ماساژ، حمام ترکی، فضای سبز، زمین بازی برای کودکان و…  برخوردار می باشد. امکانات برج رومنس با استفاده از سیستم های هوشمند ارتقا داده شده و تمامی تجهیزات آن به کمک اپلیکیشن های تلفن همراه و ریموت ها قابل کنترل می باشد.

پروژه شمیم رحمت

برج های شمیم رحمت که به پروژه نخل معروف هستند در بلوار کوهک، یکی از بهترین محله های منطقه ۲۲ در حال اجرا بوده و به سبب اعتبار تعاونی جزو بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران به شمار می رود. تعاونی شمیم رحمت دارای سابقه و اعتبار بالایی در میان سازندگان منطقه بوده و کیفیت و روند ساخت مناسبی برای پروژه های اجرایی توسط این تعاونی را شاهد هستیم. پروژه شمیم رحمت به منظور رفاه کارکنان هوا فضای سپاه ساخته شده و امتیاز مجموعه در میان املاک منطقه ۲۲ ارزش بالایی دارد.

پروژه های منطقه 22

پروژه شمیم رحمت منطقه ۲۲، شامل ۴ برج ۲۵ طبقه بوده و به سبب فرم طراحی شده برای برج ها تنوع متراژ مناسبی داشته  لذا امکان انتخاب واحد مناسب با شرایط افراد مختلف را فراهم کرده است. واحدهای برج شمیم رحمت دارای متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ مترمربع بوده و از فضاسازی مناسبی بهره مند می باشد.

1 دیدگاه در “معرفی ۲ پروژه معتبر زیر ۵۰۰ میلیون در منطقه ۲۲

  1. zahra گفت:

    اگر بخواهیم تعریف کلی از خرید اقساطی داشته باشیم بدین گونه است : خریدی را اقساطی گویند که در آن خریدار موظف است بخش کمی از هزینه را پرداخت نماید و مابقی هزینه را طی اقساط مختلف با فواصل زمانی مشخص پرداخت نماید.

نظرات