جدیدترین مدل تاب اتاق کودک ۲۰۲۲ مناسب برای سیسمونی

0

“ مدل تاب اتاق کودک ۲۰۲۲ “، یکی از مهمترین معیار خرید تاب بازی اندازه و سایز مناسب کودک شما است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. لذا پیش از خرید تاب کودک توجه داشته باشید که میزان تحرک فرزند شما در تاب باید به گونه ای باشد تا امکان لیز خوردن یا حرکت خطرناک کودک در آن به صفر نزدیک باشد. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل تاب اتاق کودک ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. بسیاری از پدر و مادرها با توجه به هزینه تاب سعی می کنند تابی خریداری کنند تا حداقل چند سال بعد بچه نیز قابلیت استفاده داشته باشد.

مدل تاب اتاق کودک ۲۰۲۲ جدید

تاب سایز کوچک مناسب برای نوزاد و کودک تا دوساله است. کمربند تاب به خوبی بر روی سینه کودک بسته میشه و بسیار ایمن است. تاب سایز بزرگ نیز از کودک ۲ تا ۴ ساله شما براحتی می توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از تاب بازی کودک در بازار تاب پلاستیکی یا تاب فلزی هستند. جنس آن ها محکم و قابل اطمینان است اما مهمترین عامل خطر در همه نوع تاب محل نصب تاب است.

مدل تاب بازی خانگی ۱۴۰۰

امنیت بچه و سلامت کودک اولویت یک پدر و مادر است. لذا در خرید تاب فرزند خود به نکته امنیت بچه توجه کنید. نصب تاب آویز در خانه معمولا از طریق بارفیکس یا سقف خانه است. در خرید تاب بچه دقت لازم را به عمل بیاورید. جنس سخت و خشک تاب پلاستیک و فلزی باعث خستگی و فشار به بدن بچه هنگام تاب بازی می شود.

 

 

 

 

 

نظرات