مدل گوشواره عروس جدید ۲۰۲۲ بسیار چشم نواز در اینستاگرام

0

“ مدل گوشواره عروس جدید ۲۰۲۲ “،  گوشواره ها از لحاظ طرح و مدل، انواع مختلفی دارند که می توان به مواردی اشاره کرد: گوشواره های نگینی میخی، آویزی اشکی شکل، نگینی آویزی، آویزی چلچراغی، آویزی بلند ساده، حلقه ای، آویزی مثلثی شکل و … . در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل گوشواره عروس جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. معمولا جواهرسازان گوشواره‌های طلا را بر حسب طرح مورد نظر خود در سه رنگ زرد، سفید و رز گلد به همراه سنگ‌های قیمتی مانند الماس و یا بدون آنها می‌سازند.

مدل گوشواره عروس جدید ۲۰۲۲ جدید

گوشواره‌های میخی به علت سایز کوچک خود، به راحتی برای خانم‌ها قابل استفاده هستند. نکته جالب در مورد آنها این است که به خوبی با انواع لباس، از پیراهن پر زرق و برق مهمانی گرفته تا تیشرت و شلوار جین، هماهنگ می‌شوند. گوشواره‌های حلقه‌ای یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌های خانم‌ها برای مهمانی هستند و معمولا طرح های دارای الماس آن پرفروش‌تر است.
گوشواره‌های آویزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فاصله چند سانتی‌متری زیر گوش قرار می‌گیرند. معمولا جواهرسازان با اضافه‌کردن سنگ‌های قیمتی یا مروارید، به جلوه و زیبایی این مدل از گوشواره‌ها می‌افزایند.

مدل گوشواره عروس جدید ۱۴۰۰

زمانی که می خواهید از گوشواره های سنگدار استفاده کنید باید موهایتان رنگ براق داشته و زیاد بلند نباشد. بهترین راه برای دیده شدن گوشواره هایتان این است که موهایتان را پشت گوش هایتان قرار بدهید. در هنگام انتخاب گوشواره طلا به خصوص برای استفاده روزانه، باید شکل و ساختار چهره خود را نیز در نظر بگیرید. چرا که گاهی یک جفت گوشواره طلا می‌تواند صورت شما را باریک‌تر، پهن‌تر و یا حتی کشیده‌تر جلوه دهد.

خرید گوشواره عروس

زیباترین گوشواره طلا

گوشواره بزرگ مجلسی


شیک ترین گوشواره ها

گوشواره طلا عروس

جدیدترین مدل گوشواره آویز

مدل گوشواره طلا

گوشواره بزرگ عروس

 

 

 

نظرات