تصاویری از مدل کنسول آینه ای ۲۰۲۲ جدید و زیبا (کنسول شیشه ای)

0

“ مدل کنسول آینه ای ۲۰۲۲ “، اگر قصد خرید کنسول اون هم از نوع آینه ای رو دارید حتما باید به یک سری موارد که کیفیت کنسول رو تعیین میکنه توجه کنید تا بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید و بهترین انتخاب رو انجام بدید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کنسول آینه ای ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. زیرکار های استفاده شده برای کنسول آینه ای از جنس ام دی اف میباشد.ام دی اف ها گونه های متفاوتی دارند.ام دی اف استفاده شده استحکام لازم را برای کنسول ایجاد میکند تا در جایجایی ها شکننده نباشد و بتواند آینه ها را به درستی نگه دارد.

مدل کنسول آینه ای ۲۰۲۲ جدید

آینه ها در کل در سه کیفیت مختلف در بازار موجود میباشند.آینه کنسول ها باید فاقد هر گونه موج و یا لک و پوسیدگی باشد.تقریبا تمام آینه های موجود در بازار در رنگ های سفید و برنز تولید ایران میباشد. لذا استفاده از کلمه تولید خارج به جهت افزایش قیمت میباشد.آینه ها به صورت ابزار خورده و ساده قابل استفاده و نصب هستند. آینه های به کار رفته در کنسول ها میتوانند به شکل های مختلفی برش بخورند.میتوانند یک تکه و ساده برش خورده و یا به چند قسمت تقسیم شوند.

مدل اینه کنسول شیشه ای ۱۴۰۰

یکی از مهمترین مواردی که کیفیت کنسول را بالا میبرد استفاده از چسب مناسب برای چسباندن آینه ها بر روی ام دی اف (زیرکار) میباشد که در مرحله مونتاژ استفاده میشود.زیرا اگر چسب مورد استفاده مخصوص آینه نباشد و ممکن است چسب دارای اسید باشد و جیوه پشت آینه را به مرور زمان از بین ببرد و آینه را بعد از چندماه سیاه کند.پس چسب باید مخصوص آینه باشد تا مشکلی پیش نیاید.

 

 

 

نظرات