مدل لیفت ابرو و مژه ۲۰۲۲ مدرن و کاملا طبیعی (زنانه-دخترانه)

0

“ مدل لیفت ابرو و مژه ۲۰۲۲ “، لیفت کردن یعنی بالا کشیدن که در حوزه زیبایی برای اندام های مختلفی استفاده میشه و درباره مژه ها، افزایش ضخامت و پرپشت شدن مژه‌ها استفاده می‌شود. اما توجه داشته باشید که برای افزایش ماندگاری حالت جدید مژه‌هایتان باید روش‌های مراقبت از آن را بدانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل لیفت ابرو و مژه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. لیفت ابرو یکی از روش های جدید برای شکل دادن به ابرو هاست و کمک می کنه تا ابروها به سمت بالا حالت داده شده و پرپشت تر و پهن تر به نظر برسند.

مدل لیفت ابرو و مژه۲۰۲۲ جدید

لیفت مژه یکی از کارهای تخصصی هست که باید توسط فرد متخصص که در این زمینه آموزش دیده انجام بشه. لیفت مژه در واقع روشی هست که به شما کمک میکنه تا به مدت چند هفته بدون استفاده از مواد آرایشی مثل ریمل و فر مژه، حالت و شکل زیبایی برای مژه هاتون ایجاد بشه و به طور کلی شما رو بی نیاز از محصولات آرایشی برای پررنگ تر کردن و حالت دادن به مژه ها میکنه.

لیفت ابرو و مژه ۱۴۰۰

در روش لمینت یک روکش که آغشته به ترکیب کراتین و ژلاتین است را روی مژه قرار می دهند.. این روکش توانایی آن را دارد که مژه های طبیعی شما را ضخیم پرپشت و بلند کند. لیفت‌و لمینت مژه یک روش زیبایی موقت است. بنابراین لازم است تا در فواصل زمانی منظم آن را ترمیم کنید. در بهترین حالت لازم است پس از ۱۰ الی ۱۲ هفته برای ترمیم اقدام کنید. برای لمینت و لیفت ابرو پک هایی موجود است که تقریبا همان مواد مژه را در خود جای داده اند اما مخصوص ابرو هستند.

 

 

 

 

 

نظرات