مدل ابرو جدید ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه جذاب و زیبا

0

“ مدل ابرو جدید ۲۰۲۲ “، ابروهایتان را به شکلی بردارید که به صورتتان می آید نه به شکلی که مد روز باشد و ممکن است که اصلا روی صورت شما آن مدل جلوه ی نداشته باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل ابرو جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم.ابروهای غیرطبیعی ابروهای تاتو شده است. این مدل ابرو نیز آنچنان غیرطبیعی به نظر می رسد که اصلا مناسب نیست.

مدل ابرو جدید ۲۰۲۲ جدید

یکی از بدترین شکل های ابرو که باید دقت کنید ابروهای ویرگولی است.این شکل ابرو به هیچ وجه مناسب نیست و به هیچ صورتی نمی آید. برای این که ابروها حالت طبیعی داشته باشند نباید از ابتدا تا انتهای ابروها را یکدست مداد کشید باید از وسط ابرو تا انتهای ابرو را مداد کشید و ابتدا تا وسط ابروها را کم رنگ تر با پودر یا سایه ی ابرو پر کنید در این حالت ابروها طبیعی تر می باشند. تمیز کردن زیر ابروها به طور روزانه اشتباه است و فقط باید هغته ای یکبار زیر ابروها تمیز شود تا ریشه ی ابروها آسیب نبیند.

ابرو جدید دخترانه شیک ۱۴۰۰

تمیز کردن زیر ابروها به طور روزانه اشتباه است و فقط باید هغته ای یکبار زیر ابروها تمیز شود تا ریشه ی ابروها آسیب نبیند.وقتی به ابروی خودتان نگاه میكنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یكی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازك شود. برای اینكه طول ابرویتان مشخص شود، مداد را از كنار ابرو طوری نگهدارید تا امتداد آن از كنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد.

 

 

 

 

نظرات