جدیدترین مدل آشپزخانه شیک ۲۰۲۲ با طراحی مدرن و جذاب

0

“ مدل آشپزخانه شیک ۲۰۲۲ “، آشپزخانه کاربردی‌ ترین فضای خانه است که خانم‌ های خانه ‌دار بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌ کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل آشپزخانه شیک ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. شاید آرزوی هر خانمی داشتن یک آشپزخانه با فضای بزرگ باشد که بتواند در آنجا به راحتی رفت و آمد کرده و آشپزی کند و زمان سپری شده در آشپزخانه برایش دلپذیر و مفید باشد.

مدل آشپزخانه شیک جدید

برای داشتن یک آشپزخانه کاربردی و زیبا و جادار لزومی به وجود یک آشپزخانه بزرگ ندارید. پیشنهاد ما این است که این لوازم را بیرون انداخته یا در جای دیگری مانند انباری بگذارید. وسایلی مانند سرخ‌کن، ساندویچ ساز، سماور (که امروزه بیشتر از چای‌ساز استفاده می ‌شود) و دیگر لوازم کم مصرف. نورپردازی آشپزخانه نیز در ایجاد فضای دلپذیر بسیار تاثیرگذار است. یک آشپزخانه کم نور و تاریک باعث می‌ شود که فضا کوچک‌ تر از آنچه هست دیده شود.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک ۱۴۰۰

امروزه یکی از مهم ‌ترین نکات، استفاده از طبقات و شلف ‌های مدرن و زیبا در دکوراسیون آشپزخانه است. امروزه در بیشتر آشپزخانه‌ ها از میز و صندلی برای صرف غذا یا کارهای دیگر مانند آشپزی استفاده می‌ کنند. استفاده از گل و گیاه در خانه و حتی آشپرخانه می‌تواند باعث ایجاد حس شادابی شود، به خصوص که امروزه گل‌ ها و گیاهان تزئینی و مینیاتوری وجود دارند که می‌ توانیم در دکوراسیون و در فضاهای کوچک موجود استفاده کرده و زیبایی را به آشپزخانه‌ اهدا کنیم.

 

 

نظرات