مدل سبد خواب قلاب دوزی نوزاد با رنگبندی های زیبا و خاص

0

“ مدل سبد خواب قلاب دوزی نوزاد ۲۰۲۲ “، در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل سبد خواب قلاب دوزی نوزاد ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. تنها نکته مهم و قابل توجه در بافت این سبد ها این است که برای کارایی بیشتر می توانید از کفی چوبی داخل آنها استفاده نمایید و به این صورت زیبایی و مقاومت آن را بیشتر نمایید.

مدل سبد خواب قلاب دوزی نوزاد ۲۰۲۲ جدید

جهت محکم شدن بیشتر سبد می توانید یک قاشق مربا خوری چسب چوب و یک فنجان آب را کاملا مخلوط نموده و سبد را کاملا به آن آغشته نمایید . سپس در داخل یک آبکش قرار دهید تا مایع به تدریج از آن خارج شود. ( اصلا نچلانید.) تقریبا ۳ روز طول می کشد که خشک و سفت شود کاموا بتدریج به رنگ اولیه ی خود بر می گردد. در روز آخر آن را با دست شکل دهید تا کاملا شبیه قلب شود.

سبد نوزاد ۱۴۰۰

چسب چوب را از فروشگاه های خرازی هم می توانید تهیه نمایید. و لازم است که بدانید حلال آن آب می باشد لذا اگر در جایی بریزد به راحتی با آب تمیز می شود. با نوار های تزئینی و یا ربان هم می توانید آن را ببافید که در آنصورت نیازی به چسب نیست . زیرا خودش محکم و شکیل خواهد شد. سبد زیر کار خودم است. اگر سوالی بود در خدمتم. موفق باشید.
قلاب مورد استفاده برای قلاب‌دوزی فلزی است و نوک آن برخلاف قلاب‌های معمولی انحنا ندارد و تیز است. یک بریدگی مورب نیز در ۵ میلی‌متری نوک قلاب وجود دارد. جَریده ابزار دیگر قلاب‌دوزی است و مانند گیره، یک قسمت از پارچه را در دهانه آن قرار می‌دهند و به کمک زانو آن را به هم فشار می‌دهند تا پارچه خارج شود. سپس سر نخ رنگی را گره می‌زنند و قلاب را از روی پارچه به درون فرو می‌کنند و گره را در شیار مورب قلاب گیر می‌دهند و قلاب را از پارچه بیرون می‌کشند. به این ترتیب از نخ یک نیم‌دایره درست می‌شود. این کار را آنقدر تکرار می‌کنند تا خطوط طرح به شکل زنجیروار دوخته شود.

 

 

 

 

نظرات