مدل شلف اتاق نوزاد ۲۰۲۲ جدید و زیبا با طرح ها فانتزی و مدرن

0

“ مدل شلف اتاق نوزاد ۲۰۲۲ “، زیبایی دکوراسیون منزل همیشه جزو اصلی‌ترین مواردی است که خانم‌های خانه‌دار به آن توجه ویژه‌ای دارند. شِلف در واقع همان قفسه‌های چوبی و فلزی هستند که با نصب شدن بر روی دیوار می‌توان انواع وسایل تزیینی را بر روی آنها قرار داد .در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل شلف اتاق نوزاد ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. شلف به راحتی قابل انتقال است و وزن سبک آن باعث محبوبیتش شده است. جنس شلف‌های موجود در بازار هم بسیار متنوع می‌باشد از فلزی گرفته تا چوبی و ام دی اف.

مدل شلف اتاق نوزاد ۲۰۲۲ جدید

شلف‌ها با رول پلاک و پیچ بر روی دیوار نصب می‌شوند و نصب شدن آنها هم به صورتی است که از نظرها ناپدید مب‌باشد و هنگام قرارگیری بر روی مکان خاصی، اصلا رول پلاکی را مشاهده نخواهید کرد.
شلف دیواری فلزی: این مدل از شلف‌ها مقاومت بالایی دارند‌ چون جنس آنها از فلز ساخته شده است.
شلف دیواری چوبی: اگر وسایل خانه‌تان و یا اینکه سبک چیدمان وسایلتان مدرن است
شلف دیواری پلاستیکی: دوام این جنس نسبت به دو مدل قبل پایین‌تر است، برای قرار دادن مجسمه‌های سنگین باید نهایت دقت را به خرج دهید تا مبادا بشکنند.
شلف دیواری ام دی اف: همانطور که از نام این مدل مشخص است از چوب MDF ساخته شده است، اما قیمت آن نسبت به مدل چوبی ارزانتر می‌باشد.

شلف دیواری اتاق کودک ۱۴۰۰

در اتاق خواب، شلف برای تزیین به کار می رود ولی جنبه کاربردی بسیار مناسبی هم دارد. معمولا شلف را در دیوارهایی که در زیر آن تخت خواب قرار دارد نصب می کنند که بسیار جلوه خوبی ایجاد می کند. مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید، توجه به خصوصیات ظاهری این محصول است. اینکه رنگ طبقه دیواری به چه صورت باشد ارتباط مستقیمی با رنگ وسایل منزل شما دارد. در حال حاضر مدل هایی وارد بازار شده اند که حالت ایستاده دارند و می توانید آنها را در کنار سالن و یا پذیرایی منزل تان قرار دهید.

 

 

 

 

نظرات