انواع مدلهای شیدینگ لب ۲۰۲۲ زیبا و جذاب

0

“ مدلهای شیدینگ لب ۲۰۲۲ “، شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدلهای شیدینگ لب ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص، رنگ مناسب لب شما را به بافت لب تزریق می‌کنند. برای اطمینان از عدم حساسیت نسبت به این رنگ ها، بهتر است قبل از انجام کار، تست حساسیت را انجام دهید.

مدلهای شیدینگ لب ۲۰۲۲ جدید

برای انتخاب رنگ مناسب شیدینگ لب باید به رنگ پوست مشتری دقت کنید. عدم هماهنگی رنگ لب با رنگ پوست می تواند ظاهر نامناسبی را در چهره ایجاد کند. افرادی که پوست آن ها روشن است باید از رنگ هایی چون قرمز، سرخابی و مرجانی استفاده کنند. افرادی با رنگ پوست متوسط مانند گندمی رو به روشن باید از رنگ هایی با تناژ بنفش، صورتی و هلویی پررنگ استفاده کنند. افرادی که پوست آن ها تیره است می توانند از اکثر رنگ ها برای انجام شیدینگ لب استفاده کنند.

عکس شیدینگ لب ۱۴۰۰

معمولا رنگ‌های طبیعی و ملایم مانند شیدینگ لب کالباسی بهترین رنگ های شیدینگ لب هستند. حتما در انتخاب رنگهای شیدینگ لب دقت کنید چرا که پس از اتمام کار پاک کردن یا تغیر آن بسیار دشوار است. شیدینگ لب با رژ لب متفاوت است. در شیدینگ لب از رنگ های مخصوصی جهت تقویت رنگ طبیعی لب ها استفاده می شود. اما در تزریق رژ لب عموما رنگ لب با استفاده از رنگدانه های خاصی به طور کامل تغییر می کند. از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به نوع دستگاه مورد استفاده اشاره کرد.

قیمت شیدینگ لب

فیلم شیدینگ لب

عکس شیدینگ لب

فرق شیدینگ لب با رژ لب

عوارض شیدینگ لب

آیا شیدینگ لب درد دارد

آموزش شیدینگ لب

شیدینگ لب درد داره 

 

نظرات