کاتالوگی دیدنی از مدل شینیون جمع عروس جدید ۲۰۲۲ اروپایی

0

“ مدل شینیون جمع عروس جدید “، شینیون خطی آرایشگر با انگشت‌های دست و با کمک اسپری هایی که به مو حالت می دهد خطوط بی‌نظیری را بر روی موها ایجاد می‌کند. این مدل شینیون، زیبایی خاصی را به موهای شما می‌بخشد. در این نوشته به بررسی نکاتی در مورد شینیون خطی خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل شینیون جمع عروس جدید در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. معمولا شینیون ها را که براساس ابزار ها و مدل های کار با آن اجرا و انجام میشود اسم گزاری میکنند. در حال حاظر شینیون های خطی جزء شنیون های پرطرفدار هستند که میتوان آنها را به عنوان شنیون های شنل در گردن و پس سر و یا حتی شنیون های بالای سر استفاده کرد.

مدل شینیون جمع عروس جدید ۲۰۲۲ 

شینیون حرارتی همانطور که از نامش پیداست با استفاده از وسایل حرارتی چون اتومو، بابلیس، سشوار و ویو انجام می شود. این مدل شینیون هم تقریبا ساده است و بسته به سلیقه می توان از گل ها و سنجاق های مرواریدی در لا به لای موها استفاده کرد. در یک زمانی اکثر آرایشگران از مدل فشن استفاده می کردند اما امروزه شینیون خطی یکی از پرطرفدار ترین شینیون های حال حاضر می باشد و بیشتر بازیگران هالیوودی از این سبک استفاده می کنند .

مدل آرایش و شینیون جمع ۱۴۰۰

شینیون حرارتی همانطور که از نامش پیداست با استفاده از وسایل حرارتی چون اتومو، بابلیس، سشوار و ویو انجام می شود. این مدل شینیون هم تقریبا ساده است و بسته به سلیقه می توان از گل ها و سنجاق های مرواریدی در لا به لای موها استفاده کرد. اگر از مدل های خانگی و ابزار های ساده برای شینیون استفاده می کنید باید به نکات ساده آن اهمیت دهید تا آسیبی به موهای شما وارد نشود. مثلا دورهای بسته شدن کش مو را کمتر کنید تا فشار کش مو باعث ایجاد شکستگی روی تارهای مو نشود. از کلیپس ها سنجاق ها و گیره های تیز، نامرغوب و ارزان قیمت استفاده نکنید.

 

 

 

 

 

 

نظرات