مدل بافت مو زنانه جدید ۲۰۲۲ مدرن و لاکچری ویژه خانم های خوش سلیقه

0

“ مدل بافت مو زنانه جدید  ۲۰۲۲ “، بدون شک همه با بافت موی ساده آشنا هستید. این بافت مو، آسان‌ترین بافت مویی است که وجود دارد و اغلب خانم‌ها آن را از بچگی یاد گرفته‌اند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل بافت مو زنانه جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. بافت موی dreadlock، بافت موی آسانی نیست و شخص قادر به انجام آن نخواهد بود. چون این بافت تا حدی زمان‌بر است، عموما آرایشگاه‌ها به منظور افزایش سرعت عمل خود، از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

مدل بافت مو زنانه جدید ۲۰۲۲ 

بافت فرانسوی، از جلوی سر شروع می‌شود و بعد از زدن هر بافت ساده، قسمتی مو از اطراف اضافه می‌کنید. این بافت را می توان تا پشت سر ادامه داد و باقیمانده موها را در صورتی که بلند است، به روش بافت ساده ببافید. مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد به همین دلیل بهتر است انواع مدل های بافت مو را یاد بگیرید و به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

مدل بافت مو دخترانه جلوی سر ۱۴۰۰

افت موی چهارتایی است و نسبتا سخت به نظر می‌آید. برای انجام این بافت لازم است از پشت سر قسمتی را جدا کنید و آن را به چهار دسته تقسیم کنید.برای شروع کردن بافت موی مکعبی چهارتایی لازم است ابتدا یک رشته از سمت راست را روی اولین رشته سمت چپ قرار دهید.برخی از گره های نردبانی رشته های مو را بین دو گره می بافند در حالی که دیگر گره های نردبانی رشته های مو را از یک طرف یک تار به یک طرف دیگر می بافند. اولی یک “نردبان مو” از نظر بصری ایجاد می کند که هر دو گره به عنوان ستون ها عمل می کنند و رشته های بافته شده به صورت پله ظاهر می شوند.

 

 

 

نظرات