مدل بافت مو مجلسی ۲۰۲۲ خوشگل و زیبا (دخترانه و زنانه)

0

“ مدل بافت مو مجلسی ۲۰۲۲ “، برای صورت هایی با فرم گرد باید از مدل های بافتی به صورت باریک و خطی استفاده شود تا هم صورت از حالت خیلی گرد خارج شود و هم زیبایی اش بیش از پیش گردد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل بافت مو مجلسی ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. بافت موی سنتی بهترین و سالم ترین نوع بافت مو است زیرا آسیبی به مو نمی رساند و باعث کشیدگی مو نمی شود.

مدل بافت مو مجلسی ۲۰۲۲ جدید

طریقه بافت مو آفریقایی(بافت چهل گیس هم گفته می شود) بدین صورت است که ابتدا قسمتی از سر و مو را انتخاب کنید که می خواهید بافتن مو را از آنجا شروع کنید. برای شستن موهای بافته شده، آن ها را زیر فشار زیاد آب دوش و یا شیر آب بگیرید. دقت کنید که موها حالت شل داشته باشند و از پوست سر شما کشیده نشوند.موهای بافته شده را نباید به حال خود رها کنید تا خشک شوند. این موها نباید مرطوب باقی بمانند چون سبب پوسیدگی موها می شود. از سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید.

بافت مو مجلسی برای موهای کوتاه ۱۴۰۰

بافت موی باکسی که به دردلاک Dreadlock هم معروف است از روش های محبوب در آرایش مو در دهه ۹۰ میلادی بود که مجددا محبوب شده است. این روش بافت معمولا با اضافه کردن دسته های رنگی مو به هر بافت انجام می شود و حالتی مرتب و قابل کنترل به موهای فر و وز می دهد. هرقدر موهای خود شما ضخیم تر و کلفت تر باشد، بیشتر تحمل وزن موهای بافته شده را خواهند داشت و مدت بیشتری می توانید موهای تان را به صورت بافته شده بدون این که به پیاز موهای تان آسیب بیشتری وارد شود، روی سرتان نگه دارید.

 

 

 

نظرات