کالکشنی از مدل پالتو بلند زنانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۰ شیک و جدید

0

“ مدل پالتو بلند زنانه ۲۰۲۲ “، اگر قد بلندی ندارید از پالتوهای گشاد و مدل مردانه که حالتی کلاسیک و رسمی دارند دوری کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل پالتو بلند زنانه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. پالتوهایی که از سر شانه کلوش می شوند. بهتر است این مدل پالتوها را با شلوار تنگ بپوشید.

مدل پالتو بلند زنانه ۲۰۲۲ جدید

پالتو خرسی همه گزینه ‎های مناسب را در خود دارد. گرم و بسیار راحت است و برای رفتن به یک مهمانی ناهار یا رفتن به یک کافه شیک در آخر هفته، بسیار مناسب است.اگر قد بلندی ندارید پالتویی تا بالای زانو انتخاب کنید. اگر قدتان متوسط یا بلند است می توانید به سراغ پالتوهایی بروید که قد آنها به زیر زانو نیز می رسد. پارچه‌های پشمی در برابر كثیفی، گرد و خاك و ساییدگی مقاومند و جالب‌تر این است ‌كه می‌توانند بدون اینكه خیلی سنگین شوند رطوبت زیادی جذب كنند. می‌توانید رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، سورمه‌ای تیره، مشكی یا خاكستری را انتخاب كنید.

مدل پالتو مجلسی بلند ۱۴۰۰

ترنچ کت معمولاً از جنس گاباردین، پارچه کتان با بافت اریب، چرم یا پوپلین محکم و ضد آب طراحی و دوخته می‎شود. دوام و گرم کنندگی پارچه را در نظر داشته باشید. به دکمه ها و یراق آلات پالتو نیز توجه کنید زیرا تاثیر بسیاری بر زیبایی پالتوی شما دارند. در ماه‏های سرد زمستان با پوشیدن یک ژیلت سبک یا حتی یک بلوز یقه ایستاده در زیر پالتو، می‎توانید لایه ‎های اضافی را ایجاد کرده و گرم تر شوید.

پالتوهای گشاد و مدل مردانه حالتی رسمی و کلاسیک دارند ولی برای خانم‌های قدکوتاه مناسب نیستند. پالتوهای کمرباریک حالتی خانمانه دارند و شما را لاغرتر و منحنی‌تر نشان می‌دهند. پالتوهای مدل دهه شصت که ترکیبی از این دو حالت را دارند ولی فرم کلوش آن‌ها از شانه آغاز می‌شود و برای خانم‌های قدکوتاه مناسب هستند. پالتوهای مدل شنلی نیز بهتر است با شلوار تنگ پوشیده شوند.

 

مدل پالتو بلند مخمل

مدل پالتو مخمل

مدل پالتو زنانه ایرانی جدید

مدل پالتو بلند زنانه

 

 

 

نظرات