بیوگرافی و سوابق حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان +عکس ها و حواشی

1

حسین مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان کیست: آشنایی با سوابق اجرایی و مدرک تحصیلی و همسر و فرزندان حسین مدرس خیابانی و اینستاگرام حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه زندگینامه و بیوگرافی حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان آشنا شوبد

بیوگرافی و سوابق حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان +عکس ها و حواشی

بیوگرافی حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان

حسین مدرس خیابانی متولد ۱۳۴۷ در تهران سیاست‌ مدار ایرانی و استاندار فعلی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم است که پیش‌ از این، مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده‌ است. وی پس از برکناری رضا رحمانی طی حکمی از طرف حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت صمت گمارده شد.

مدرک تحصیلی و تحصیلات

وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دوره دکترای مدیریت استراتژیک است.

از جمله سوابق وی، قائم مقامی وزیر صمت، معاون وزیر در وزارت بازرگانی و مدیرکل حوزه های مختلف وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت بازرگانی می باشد.

سوابق

در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ با پیشنهاد وزیر کشور دولت سیزدهم و تصویب هیأت وزیران، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان شد.

وی پیش از این در سِمت هایی همچون سرپرستی و قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول لجستیک و عضو ستاد ملی کرونا، عضو ستاد اقتصادی دولت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور فعالیت داشته است.

جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد و دراین جلسه اعضای دولت به مدرس خیابانی به سمت استانداری منتخب رای اعتماد دادند.

وی پیش از این در سِمت هایی همچون سرپرستی و قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول لجستیک و عضو ستاد ملی کرونا، عضو ستاد اقتصادی دولت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور فعالیت داشته است.

بیوگرافی و زندگینامه حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان +عکس ها و سوابق اجرایی

حواشی فیش حقوقی حسین مدرس خیابانی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: طبق پیگیری های انجام شده از شرکت سرمایه گذاری امید مبنی بر اعلام اخذ حقوق ٧٠ میلیون تومانی به صورت ماهانه توسط مدیر عامل این شرکت، گفته می شود که فیش حقوقی تیرماه وی با احتساب معوقات حق ماموریت و اضافه کار ۴ ماه قبل و کارانه فصلی صادر شده است که برای تمامی پرسنل و مدیران شرکت امید و شرکت‌های زیرمجموعه آن نیز به همین منوال محاسبه و پرداخت شده است؛ در حالیکه رقم دریافت ماهانه و مستمر ایشان کمتر از نصف رقم اعلام شده است.

در این باره باز تاکید شده است که حقوق دریافتی وی به عنوان مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید کاملا منطبق بر قوانین، مقررات، ضوابط و نیز مصوبات هیات مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید بوده و سقف مجاز قانونی رعایت شده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان +عکس ها و حواشی

  1. دلارام گفت:

    کوفت بخورین مگه ۳۵ میلیون کمه که نصف ۷۰ میگیره بیچاره

نظرات