جدول نتایج مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ + برنامه و ساعت بازیها

0

جدول نتایج مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ + برنامه و ساعت پخش

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ از ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰ به میزبانی لیتوانی آغاز شد و تیم کشورمان این مسابقات را با دیدار در برابر صربستان آغاز میکند در ادامه میتوانید برنامه ، نتیجه و جدول بازی ها را در مجله حرف تازه ملاحظه کنید

جام جهانی فوتسال 2021 | برنامه و جدول نتایج مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 +زمان پخش

جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال به میزبانی لیتوانی و با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود. ایران در گروه F رقابت ها با آژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ به میزبانی تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ادامه خواهد شد که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این مسابقات و در گروه F مسابقات با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است.

جام جهانی فوتسال در کشور لیتوانی با حضور ۲۴ تیم در قالب شش گروه از بیست و یکم شهریور ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان که در گروه ششم مسابقات با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه است در نخستین دیدار خود به مصاف صربستان می‌رود.

 جدول نتایج مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 + برنامه و ساعت پخش

در روز سوم تیم ملی کشورمان در گروه F توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بر صربستان غلبه کند.

در دیگر بازی گروه F، آرژانتین با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل آمریکا پیروز شد و در گروه C هم اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر از سد پاراگوئه گذشت.

ژاپن هم با شکست ۸ بر ۴ آنگولا، دومین بُرد تیم‌های آسیایی را پس از پیروزی ایران رقم زد.

برنامه و زمان بازی‌های ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱

برنامه و ساعت دقیق مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات به این شرح است:

روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور

صربستان ۲ – ایران ۳ ساعت: ۱۹:۳۰

روز جمعه ۲۶ شهریور

ایران – آمریکا ساعت: ۱۹:۳۰

روز دوشنبه ۲۹ شهریور

ایران – آرژانتین ساعت: ۲۱:۳۰

جدول نتایج جام جهانی فوتسال 2021

ساعت بازی و برنامه مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 +زمان پخش

 

تیم‌های ملی روسیه، قزاقستان و ونزوئلا با کسب دومین پیروزی خود در جام جهانی فوتسال، خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات رساندند

حضور دو بانوی ایرانی در جام جهانی فوتسال مردان در لیتوانی

جام جهانی فوتسال لیتوانی از یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ آغاز شد که علاوه بر تیم ملی فوتسال ایران دو بانوی ایرانی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

گلاره ناظمی، داور سرشناس فوتسال کشورمان از سوی فیفا به عنوان یکی از داوران دعوت شده به لیتوانی برای قضاوت در جام جهانی فوتسال مردان و دکتر زهره هراتیان که از پزشکان حاضر در لیست فیفاست به عنوان افسر پزشکی مسابقات در لیتوانی حضور دارد.

لیتوانی به عنوان میزبان نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال انتخاب شده است. این کشور کم‌جمعیت اروپایی در اکتبر سال ۲۰۱۸ برای اولین بار میزبانی یک رقابت تحت نظر فیفا را عهده‌دار شد.

نظرات