دکوراسیون داخلی لاکچری منزل و بازسازی ساختمان در کرج

0

یکی از مهمترین مسائلی که در اولین نگاه جلب توجه میکند، دکوراسیون داخلی منزل است. لوازم منزل نقش مهمی در دکوراسیون داخلی لوکس ایفا می کنند. سبک طراحی و دکوراسیون داخلی می تواند تعیین کننده لوازمی باشد که برای چیدمان و دکوراسیون داخلی به آن نیاز دارید. بسیاری از خانواده ها نیز با بازسازی ساختمان سعی می کنند که دکوراسیون داخلی جدید و زیبایی را برای خانه ایجاد کنند. در این مقاله به نقش لوازمی چون مبلمان و کابینت در زیباسازی و دکوراسیون داخلی منزل خواهیم پرداخت. اگر به دنبال لوکس ترین دکوراسیون داخلی هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 دکوراسیون داخلی لاکچری

انتخاب تم رنگی برای دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک دکوراسیون لوکس باید در نظر داشته باشید انتخاب یک تم رنگی برای دکوراسیون است. انتخاب رنگ به مسائل مختلفی همچون سلیقه شخصی بستگی دارد. در حال حاضر در دکوراسیون های مدرن استفاده از رنگ های روشن و خنثی و در دکوراسیون کلاسیک استفاده از رنگ های خنثی و گرم مثل قهوه ای، سورمه ای، سبز زیتونی و … و همچنین در دکوراسیون های سلطنتی ترکیبی از رنگ های سفید و طلایی، نقره ای، آبی درباری و طلایی یا نقره ای و یا رنگ کرم و استخوانی در ترکیب با رنگ هایی مثل طلایی استفاده میکنند.

انتخاب تم رنگی به شما ایده می دهد که وسایل دیگری مثل مبلمان، سرویس چوب، تابلوها، پرده ها، فرش، مجسمه، کابینت، سرویس خواب و … را نیز مطابق با تم رنگی انتخاب کنید.

انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی

مبلمان اصلی ترین وسایل منزل محسوب می شوند. به همین دلیل انتخاب مبلمان باید بر اساس سبک چیدمان داخلی انجام گیرد. مبل ها در سبک های مختلفی تولید می شوند که در این بخش به معرفی آنها و کاربرد آن در انواع دکوراسیون داخلی می پردازیم. مبل ها اولین کالایی هستند که در بدو ورود به منزل نگاه ها را به خود جلب می کنند. بنابراین انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون داخلی به منزله یک ویترین کاملا شیک و چشم نواز است. توجه به نوع مبلمان در زمان خرید می تواند به زیباتر دیده شدن فضای نشیمن و پذیرایی منزل شما کمک کند.

دکوراسیون داخلی لاکچری

مبل استیل

مبل استیل را با نام مبل سلطنتی نیز می شناسند. این مبلمان مناسب فضاهای بسیار بزرگ است. مهمترین ویژگی آن استفاده از چوب مرغوب و با کیفیت راش یا بلوط به صورت منبت کاری شده در قسمت های دسته، تاج مبل، اسکلت بندی و پایه های مبلمان است. رنگ چوب مبلمان استیل معمولا روشن است. همچنین استفاده از هایلایت های طلایی یا نقره ای به تناسب رنگ چوب می تواند شکوه و زیبایی آن را چندین برابر کند.  مبلمان استیل قیمت بالایی دارد و دلیل آن هم کیفیت بالای متریال تولیدی مبلمان است. اگر در شهر کرج و محدوده آن زندگی می کنید امکان خرید مبلمان اقساطی در کرج برای شما وجود دارد. شما می توانید در برخی از فروشگاه های مبلمان، این کالا را به صورت اقساطی و با شرایط تسهیلاتی خریداری کنید.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک یکی دیگر از انواع مبلمان است که برای دکوراسیون کلاسیک و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. این مبل ها از نظر ظاهری شباهت بسیاری به مبل استیل دارند اما از نظر ابعاد کمی جمع و جورتر هستند، ضمن این که منبت کاری های مبلمان کلاسیک ظریف تر و کمتر است.  مبلمان کلاسیک را اصولا با رنگ های قهوه ای، سورمه ای، نسکافه ای، طلایی، بژ و … تهیه می کنند.  قیمت مبلمان کلاسیک اگرچه از مبل استیل کمتر است اما همچنان قیمت بالایی دارد. انتخاب مبلمان چستر یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون کلاسیک است.

مبل راحتی

مبل راحتی در دو نوع مبل راحتی ال و راحتی کلاسیک عرضه می شود. مبلمان ال مخصوص فضاهای کوچک طراحی شده است. این مدل مبلمان قیمت مناسبی دارد و می توان آن را در انواع دکوراسیون به کار برد. ترکیب مبلمان  راحتی با مبل های لوکس و یا کلاسیک بسیار رایج است. به ویژه برای خانه های بزرگ معمولا از مبلمان لوکس و کلاسیک در فضای پذیرایی و از مبل های راحتی برای فضای نشیمن استفاده می شود.

کابینت و نقش آن در دکوراسیون داخلی

از زمانی که آشپزخانه های اوپن یا اصطلاحا جزیره مد شده است، توجه به دکوراسیون بخش آشپزخانه نیز اهمیت بیشتری یافته است. کابینت ها مهمترین اجزای آشپزخانه هستند که بخش زیادی از فضای دیوار و آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد. بنابراین انتخاب یک کابینت مناسب از نظر طرح، رنگ و کارایی نقش مهمی در تجهیز آشپزخانه و همچنین دکوراسیون داخلی خواهد داشت.

کابینت ها انواع مختلفی دارند، کابینت های ممبران، هایگلس و کابینت ام دی اف رایج ترین نوع کابینت در دکوراسیون داخلی جدید است. قیمت کابینت با توجه به طرح انتخابی، متریال تولیدی و همچنین متراژ کابینت مشخص می شود. با این حال می توان گفت که در حال حاضر ارزان ترین نوع کابینت در انواع یاد شده کابینت ام دی اف است. اگر قصد بازسازی آشپزخانه خود را داشته باشید می توانید جدیدترین مدل های کابینت را برای آشپزخانه خود سفارش دهید. امکان  خرید کابینت اقساطی در کرج برای ساکنین این شهر و محدوده اطراف آن فراهم است.

انتخاب طرح کابینت

طرح کابینت ها باید با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شود، در آشپزخانه های مدرن کابینت ها طرح مینیمالی دارند و اصولا به شکل کاملا ساده طراحی می شوند. رنگ کابینت ها نیز در این سبک از معماری اصولا از رنگ های روشن و یا رنگ های مختلف از نوع بسیار کم رنگ و در ترکیب با رنگ سفید انتخاب می شود.

در سبک کلاسیک یا لاکچری نیز کابینت ها از جنس چوب و به صورت منبت کاری شده طراحی می شوند. این کابینت ها ممکن است طرح های شلوغ یا خلوت داشته باشند اما آنچه واضح است حتما در طراحی کابینت در دکوراسیون کلاسیک یا لاکچری طرح ها حرف اول را می زنند.  انتخاب رنگ در این سبک از طراحی کابینت نیز بستگی به تم رنگی آشپزخانه و فضای داخلی ساختمان خواهد داشت.

برای این که در زمینه انتخاب کابینت یا جنس آن با موفقیت عمل کنید می توانید قبل از اقدام برای سفارش و ساخت مشاوره های لازم را دریافت کنید. انتخاب کابینت از روی ژورنال می تواند کار را برای شما راحت تر کند، به این ترتیب هم می توانید شکل کامل شده کابینت ها را ببینید و هم برای نوع چیدمان از ژورنال ها الهام بگیرید و سایر وسایل آشپزخانه را تهیه کنید.

دکوراسیون داخلی لاکچری

استفاده از خدمات معماری و دکوراسیـون داخلی

یکی از بهترین راه ها برای بازسازی منزل یا تغییر دکوراسیون استفاده از خدمات معماری و دکوراسیون داخلی است. انتخاب سبک دکوراسیون با توجه به متراژ ، وسایلی که در منزل وجود دارد و همچنین بودجه ای که برای بازسازی و تغییر دکوراسیون در نظر گرفته می شود انجام می گیرد.
دریافت خدمات معماری و دکوراسیون داخلی در کرج برای افرادی که در این شهر و حومه آن زندگی می کنند امکان پذیر است ضمن آن که می توانید قبل از اقدام به بازسازی یا خرید وسایل دکوری با مشاوران با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کرده و هزینه های کار را برآورد کنید. ضمن این که استفاده از خدمات معماری و دکوراسیون داخلی می تواند نتیجه کار را جذاب تر و با هزینه های جانبی کمتری به انجام برساند.

نظرات