زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری ۲ + جزئیات پخش سریال زخم کاری ۲

1

زمان و تاریخ پخش فصل دوم زخم کاری ۲ + جزئیات پخش زخم کاری ۲ از زبان محمدحسین مهدویان کارگردان سریال نمایش خانگی زخم کاری را بخوانید

قسمت پایانی زخم کاری جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ به‌ صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر شد و این سریال به ایستگاه پایانی رسید و حال با اتمام زخم کاری مخاطبان و بینندگان این سریال علاقه مند هستند بدانند آیا فصل دوم سریال زخم کاری ساخته میشود؟ زمان پخش زخم کاری ۲ کی هست؟

زمان پخش زخم کاری ۲

فیلیمو: فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید شده و با طی کردن سریع مراحل فیلمبرداری و تدوین همزمان، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش خواهد شد. پس دوباره برنامه آخرهفته‌تان را تنظیم کنید؛ جمعه ها با زخم کاری ۲

زمان و تاریخ پخش فصل دوم سریال زخم کاری + جزئیات ساخت سریال زخم کاری 2

زخم کاری ۲ کی پخش می‌شود؟

قسمت اول فصل دوم سریال زخم کاری ۲ با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

زمان پخش فصل دوم زخم کاری ۲

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که برای سرویس فیلیمو ساخته شده‌است. شما می توانید قسمت اول زخم کاری ۲ را از ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ تماشا کنید.

سریال زخم کاری 2 کی پخش میشود؟

این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. در این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی ایفای نقش می‌کنند.

پخش قسمت نهم این مجموعه در ۸ مرداد توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا در فیلیمو به ثبت برساند و رکورد پیشین برای هم‌گناه با ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه را بشکند

خلاصه داستان زخم کاری نوشته شده: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

واکنش کاربران:

قسمت آخر خیلی عالیه دانلود کنید فقط کارگردان زنده موند

****

حیف که سمیرا زنده موند حیف

*****

آخرش چی شد ثروت ب کی رسید

*****

مالک 😢

چيزى كه برام سؤال شد اينه كه چطور با توجه به خباثت كاراكتر سميرا، ادعاش رو انقدر زود باور كردن كه منجر به خودكشى مائده بشه …

اول بايد يه تست DNA ميدادن، بعد واكنش نشون بدن … مگه در عصر حجر گير بودن كه نتونن اين ادعا رو ثابت كنن ؟؟!
دومم اينكه خيلى دلم ميخواست مالك با سميرا يه بلائى سر كيمياى خائن بيارن، بايد تقاص پَستيش رو پس ميداد، مُفت از چنگشون پريد !!

******

عالی بود سریال

******

خیلی غمناک بود چرا مالک کشت

****

چرا مالک مرد ؟ 😐

*****
اون دختر فالگیر کی بود؟

*****

چرا کامل نبود؟

****

چه غم انگیز 😔

****

قسمت آخر خیلی عالیه دانلود کنید فقط کارگردان زنده موند

*****

اخرش ناصر چی شد ارث به کی رسید

****
چتونه بابا این زخم کاریه

*****
اخر فیلم های ایرانی مرگه

****

و به زیبایی تموم شد تهش یکم تلخ بود 🖤

*****
کاش این سریال ادامه داشت

 

1 دیدگاه در “زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری ۲ + جزئیات پخش سریال زخم کاری ۲

  1. رامتین جمشیدی گفت:

    خوب نبود ولی قشنگ بود

نظرات