بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی شیدا خلیق با عکس

0

بازیگر نقش (الهام) در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی شیدا خلیق و عکس شیدا خلیق بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی را در ادامه در مجله حرف تازه به مناسبت حضور در سریال هم سایه را ببینید

بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی شیدا خلیق با عکس

بیوگرافی شیدا خلیق

مجله حرف تازه – شیدا خلیق بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی متولد ۵ خردادماه سال ۱۳۷۲ میباشد. شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی بازیگر پیشکسوت ایرانی است.
این بازیگر در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

آغاز فعالیت بازیگری شیدا خلیق

این بازیگر فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ از دوران کودکی آغاز کرده و با حمایت و راهنمایی های مادرش ناهید مسلمی وارد بازیگری در تئاتر و سینما و تلویزیون شده است.

او با بازی در فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی وارد سینما شد و در کنار بازیگرانی چون نگار جواهریان ،پریوش نظریه، سعید پورصمیمی، هدایت هاشمی و ریما رامین‌فر و محسن تنابنده و …. بسیار خوش درخشید.

عکس شخصی بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

اما اوج شهرت شیدا خلیق که باعث شد تا بیشتر دیده شود، ایفای نقش در فیلم سینمایی «دختران» به کارگردانی قاسم جعفری بود که در کنار صوفیا دژاکام شهرزاد جعفری و خاطره حاتمی بازی خوبی را ارائه داد.

بیوگرافی بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

شیدا خلیق بازیگر جوان کشورمان در حال حاضر مشغول بازی در طریال هم سایه به کارگردانی محمد حسین غضنفری در نقش الهام خواهر حافظ با بازی امیراحمد قزوینی است.
سریالی که هنرمندان کاربلد و با تجربه ای چون شقایق فراهانی، مائده طهماسبی، مجید مظفری و پیام‌دهکردی و مائده طهماسبی و فرید سجادی حسینی و …‌ در آن بازی کردند

اسم واقعی بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه کیست؟ + بیوگرافی شیدا خلیق با عکس

سریال همسایه با نام قبلی نیمروز تا تهران و شرق بهشت در ۳۵ قسمت سریالی که با فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ در تهران کار خود را آغاز کرد و چند روزی دیگر مانده تا فیلمبرداری‌اش را به پایان برساند.

بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال همسایه

از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی میتوان به پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری ، فرید سجادی حسینی ، مائده طهماسبی ، آزاده سیفی ، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی ، شیدا خلیق ، مهران رجبی ، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، شیرین ضابطیان و…. اشاره کرد.

جزئیات داستان این سریال یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید.

نظرات