مدل کمد دیواری لباس ۲۰۲۲ شیک و جادار با طراحی مدرن و خاص

0

“ مدل کمد دیواری لباس ۲۰۲۲ “، کمدهای درب‌ریلی باید کمد های بزرگتری باشند زیرا بدلیل اینکه ریل کمد نصف فضا را اشغال می کند. کمد ویترین درب‌شیشه‌ای این کمدها معمولا جهت نمایش اشیاء لوکس مانند مجسمه و ظروف کریستالی می‌باشد در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کمد دیواری لباس ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. اگر مستاجر هستید و یا به دنبال خانه جدید می‌گردید، باید ساخت کمد لباس را به شکلی انجام دهید که حمل و نقل و قرار گرفتن در فضاهای احتمالی آینده، آسان باشد.

مدل کمد دیواری لباس جدید ۲۰۲۲ 

مهم‌ترین نکته برای سفارش کمد و یا ساخت کمد لباس جادار این است که کمد مخصوص خودتان طراحی شود. درباره ارتفاع کمد ها میتوان گفت شاخص و مبنای آن نیاز فرد به ظرفیت کمد و ارتفاع اتاق بستگی دارد که معمولا بین ۲۵۰ تا ۳۲۰ میباشد. همچنین پیش از طراحی کمد لباس تصمیم بگیرید که به چه فضایی برای اکسسوری یا وسایلی نظیر سشوار و اتو نیاز دارید.

مدل کمد دیواری جدید ۱۴۰۰

ساخت کمد بر اساس اصول ارگونومی باعث می‌شود شما بدون دردسر به همه فضای کمد جادار و شیک خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید به سراغ رنگ‌های جدید و جسور بروید و دیزاینی متفاوت را در خانه خود ایجاد کنید. اگر به دنبال جدیدترین ایده‌ها و ترندهای دکوراسیون داخلی هستید، ایده‌رو پیشنهاد می‌کند رنگ سال  را فراموش نکنید. می‌توانید یک کمد به رنگ خاکستری سفارش بدهید تا به تمام رنگ‌های دکوراسیون شما بیاید و فضایی مینیمال ایجاد کند.

 

 

 

نظرات