درگذشت و فوت عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس بر اثر کرونا

0

درگذشت و فوت عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس بر اثر کرونا و جزییات و خبر درگذشت عباس انصاری فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس+ علت درگذشت و بیوگرافی عباس انصاری فرد عباس انصاری فرد که در چند دوره سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارد امروز چهارشنبه به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۵ سالگی درگذشت. انصاری فرد سه دوره به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کرد و از چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و صبح امروز به دیار باقی شتافت. وی برادر محمدحسن انصاری فرد بازیکن پیشین تیم ملی و تیم پرسپولیس و محمدحسین انصاری فرد مدیرمسئول سابق…

درگذشت و فوت عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس بر اثر کرونا

درگذشت و فوت عباس انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس بر اثر کرونا

عباس انصایفرد که در چند دوره سابقه مدیریت در باشگاه پرسپولیس را دارد امروز چهارشنبه به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

انصاری فرد سه دوره به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کرد و از چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و صبح امروز به دیار باقی شتافت.

وی برادر محمدحسن انصاری فرد بازیکن پیشین تیم ملی و تیم پرسپولیس و محمدحسین انصاری فرد مدیرمسئول سابق روزنامه پیروزی است.

انصاری‌فرد متولد  (۵ اردیبهشت ۱۳۳۵–۱۷ شهریور ۱۴۰۰)  ۳ دوره مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران بود. او طی سالیان (۱۳۶۹–۱۳۷۲)،[۲] (۱۳۸۰–۱۳۸۱)[۲] و (۱۳۸۷–۱۳۸۸) مدیریت این باشگاه را برعهده داشت.

او برادر بزرگ محمدحسن انصاری‌فرد بود.عباس در ماجرای انتقال باشگاه به «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس سهامی خاص»، نمایندهٔ سازمان تربیت بدنی بود و نقش داشت

عباس انصاریفرد، برادر محمدحسن، مدیرعامل و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ۵ اردیبهشت ۱۳۳۵ به دنیا آمد و امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر کرونا در گذشت.

برجسته‌ترین دوران مدیریتی وی اما به لیگ برتر هفتم برمی‌گشت که وی به خاطر برخی مسائل ترجیح داد علی کریمی را از پرسپولیس حذف کند و به جای وی هوار مولا محمد، بازیکن عراقی را به خدمت بگیرد.

کریمی در آن سال به استیل آذین پیوست و در بازی با پرسپولیس پس از اخراج از زمین، لباس استیل را به زمین انداخت و از لباس پرسپولیسی که زیر لباس تیمش به تن کرده‌بود رونمایی کرد.

نظرات