بیوگرافی زهرا شمس احسان شورای شهر تهران و همسرش+ زندگی شخصی و سوابق شغلی

0

بیوگرافی زهرا شمس احسان (zahra shams ehsan) در شورای شهر تهران متولد ۱۳۶۰ در تهران ، عکس ها و تصاویر شخصی و اینستاگرامی بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق و اینستاگرام و تصاویر و ماجرای کارتن خوابی سبک زندگی جدید ، زندگینامه زهرا شمس احسان و همسر و فرزندان و خانواده اش ، زندگی شخصی و سیاسی و سوابق و شغل و تحصیلات و فعالیت ها و پیج اینستاگرامش و شغل همسرش را در این بخش از مجله حرف تازه به همراه حواشی و جنجال های جدیدش میخوانید

بیوگرافی زهرا شمس احسان شورای شهر تهران و همسرش+ زندگی شخصی و سوابق شغلی

بیوگرافی زهرا شمس احسان

زهرا شمس احسان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران سیاستمدار و عضو شورای شهر تهران است که حزب سیاسی او اصولگرا می باشد و دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی می باشد و سابق بر این به عنوان مدیر بانوان شهرداری منطقه ۴ فعالیت میکرد.

بیوگرافی زهرا شمس احسان شورای شهر تهران و همسرش+ زندگی شخصی و سوابق شغلی

سوابق شغلی

زهرا شمس دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی است که در زمینه مدیریت کلان شهری فعالیت دارد و سابقه حضور به عنوان مدیر بانوان شهرداری منطقه ۴ و مدیر اداره آسیب های اجتماعی اداره کل امور بانوان، مدیر اداره مشارکت و امور اجتماعی اداره کل امور بانوان، مدیر اجرایی طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن استان تهران را نیز بر عهده داشت.

وی در راه اندازی و اجرای طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن استان اصفهان مشارکت داشته و مدیر نخستین خانه امن زنان و دختران مورد خشونت وابسته به شهرداری تهران بود و مدیریت اجرایی ده ها طرح در حوزه خانواده و بانوان شهروند و …را بر عهده داشت.

زهرا شمس احسان اینستاگرام

همسر زهرا شمس احسان کیست

از زندگی شخصی و خصوصی و همسر و فرزندان وی اطلاعی در دست نیست

انتخابات شورای شهر تهران ۱۴۰۰

زهرا شمس احسان به عنوان منتخب مردم تهران در ششمین دوره انتخابات شورای شهر پایتخت که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، به شورای شهر راه یافت.

او بعد از مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بایایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی اقراریان، مهدی عباسی، علیرضا نادعلی شهرستانکی، احمد صادقی و سید محمد آقامیری، حائز بیش ترین رای شده بود.

همسر زهرا شمس احسان کیست

سوابق اجرایی و مدیریتی

مشاور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی

مشاور در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران

کارشناس ارشد مطالعات زنان

مدیر بانوان شهرداری منطقه ۴

مدیر اداره آسیب های اجتماعی اداره کل امور بانوان

مدیر اداره مشارکت و امور اجتماعی اداره کل امور بانوان

مدیر اجرایی طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن استان تهران

مشارکت در راه اندازی و اجرای طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن استان اصفهان

مدیر نخستین خانه امن زنان و دختران مورد خشونت وابسته به شهرداری تهران

مدیریت اجرایی ده ها طرح در حوزه خانواده و بانوان شهروند

و …را بر عهده داشت.

او همچنین در زمینه نویسندگی نیز کتاب را تالیف کردند که از جمله کتابی با نام نقش اشتغال در کاهش آسیب پذیری زنان بدون همسر را به کمک نشر سنجش و دانش روانه بازار کرده است

سوابق زهرا شمس احسان

توئیتر و اینستاگرام زهرا شمس احسان

توییتر وی با نشانی: Twitter.com/zahrashamsehsan در دسترس است و همچنین جهت ارتباز با او در سایت شورای شهر تهران به نشانی: shora.tehran.ir مراجعه کنید.

در اینستاگرام میتوانید با آیدی zahrashamsehsan خانم زهرا شمس احسان را دنبال کنید

نظرات