بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن در اینستاگرام و همسرش + زندگینامه و شغل

1

با بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن در اینستاگرام (Mohammad Mousazadeh) متولد سال ۱۳۷۵ در جزیره کیش قاری + عکس ها و زندگی شخصی و اینستاگرام محمد موسی زاده قاری اینستاگرامی قرآن و همسرش ، زندگینامه محمد موسى زاده قاری قرآن و همسرش ، زندگی شخصی و مذهبی و قرائت قرآن در اینستاگرام و شغل و منبع درآمد محمد موسى زاده و ماجرای ازدواج و عکس همسرش و کلیپ های تلاوت محمد موسی زاده و حواشی و جنجال ها و محل زندگی و همه چیز درباره این قاری قرآن در این بخش با نشانی اینستاگرامش میخوانید

بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن در اینستاگرام و همسرش + زندگینامه و شغل

بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن

محمد موسى زاده قاری قرآن متولد ١٣ مهر ١٣٧٥ در جزیره زیباى کیش می باشد و با قرائت قرآن به صورت لایو و زنده در اینستاگرام به شهرت رسید و حالا یکی از چهره های معروف اینستاگرامی است.

خانواده‌ و زندگی شخصی

هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌ام، قاری و حافظ قرآن نیستند. حتی در برخی موارد در روخوانی قرآن مشکلات‌شان را حل و به آن‌ها کمک می‌کنم.

مادرم می‌گفت در زمانیکه من را باردار بوده هر روز در نماز ظهر، یک جزء قرآن می خوانده و به خواندن زیارت عاشورا مداومت داشته است.

بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن

همسر محمد موسى زاده کیست

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و همسر وی اطلاع در دست نیست

از شروع قرآن تا تلاوت اینستاگرامی

محمد موسى زاده از ٨ سالگى به قرائت قرآن علاقه مند شده و میگوید به طور اتفاقى در مدرسه توسط معلم قرآن به قرائت قرآن علاقه پیدا کردم و از سال ١٣٩٠ زیر نظر استاد حاج مهدی تاج زاده به طور حرفه‌ای تلاوت قرآن را آموخته است.

او علاوه بر قرائت قرآن با صوت و صدای بسیار زیبا و دلنشین به حفظ قرآن نیز همت گماشته است.

از کودکی به زیان عربی تسلط کامل دارد و روخوانی و قرائت قرآن را با مهارت می خواند و به معناى آیات هم دقت می‌کند و در ادامه این فعالیت قرآنی تصمیم به ختم قرآن بصورت زنده در اینستاگرام می گیرد و حمایت و کامنت های محبت امیز کاربران نیز او را به این اقدام تشویق میکند

او مدتی به کلاس سولفژ می‌رفت و توسط یکی از خوانندگان به ورود به خوانندگی دعوت شد، اما او میگوید: هدف من مشخص بود و هیچوقت قرائت قرآن را با هیچ چیز در دنیا عوض نکردم و نخواهم کرد.

عکس شخصی قاری قرآن معروف اینستاگرامی

 

آدرس پیج اینستاگرام محمد موسى زاده قاری

آدرس پیج شخصی او با نشانی mousazademo در دسترس عموم قرار دارد که می توانید تلاوت و قرائت های جدید کلام الله را در آن گوش دهید

محمد موسی زاده اینستاگرام

واکنش کاربران به کلیپ های قرائت قرآن محمد موسى زاده

مردم عزیزمان بسیار به بنده لطف دارند و هرکجا که میروم بنده را به برکت قرآن می‌شناسند و مرا شرمنده می‌کنند. درمواردی هم می‌بینم وقتى با کسی صحبت می‌کنم، همینطور خیره به من نگاه می‌کند و متعجبانه می‌گوید شما همان شخصی نیستید که دیشب در اینستاگرام لایو گذاشته بودید؟ و یا شما همانی نیستید که داخل ماشین، قرائت قرآن می‌کردید؟

کاربری نوشته است: “به جای خواندن قرآن به فکر مردم باشید.” کاربر دیگری نوشته است “خیلی از افراد، قرآن را قبول دارند اما اشتیاقی برای خواندنش ندارند. ما به دنبال استدلالیم تا قرآن هم همانند رمان‌ها و کتاب‌های دیگر برایشان جذاب جلوه کند. اگر پیشنهادی دارید بفرمایید.”

کاربری از کشورمان نوشته است‌ “روزمان را ساختید. غذای روح به ما دادید. پسرم کلاس اول است؛ چکار کنم به قرآن اشتیاق پیدا کند؟ می‌خواهم کلاس قرآن برود؛ چکار کنم تا اشتیاق پیدا کند؟”.

زندگینامه محمد موسی زاده قاری

منبع درآمد و شغل

من نه مشکل مالی دارم و نه مشکل شخصیتی. حتی مسیر هم برایم فراهم است که فعالیت‌های دیگری مثل بازیگری، خوانندگی و غیره را پیش بگیرم و یا اینکه مجری تلویزیون شوم. فضای مجری‌گری و اینها هم برایم باز است و فقط با کمی ارتباط می‌توانم به آن دست یابم اما با اعتقاد پای به عرصه تلاوت قرآن گذاشته‌ام.

دیگر فعالیت ها

محمد موسى زاده در برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان مهمان شرکت کرده و به کشورهای زیادی برای برگزاری نمایشگاه و تلاوت قرآن سفر کرده است.

او عضو جمعبت هلال احمر ایران است و به عنوان داوطلب برای کمک به هموطنان در وقوع بلایای طبیعی به شهرهای مختلف اعزام میشود

بیوگرافی و عکس های جدید محمد موسى زاده قاری قرآن اینستاگرامی

 

محمد موسی زاده و گروت

محمد موسی زاده و همسرش

بیوگرافی محمد موسی زاده

شغل محمد موسی زاده قاری چیست

محمد موسی زاده

عکس های جدید محمد موسی زاده

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد موسى زاده قاری قرآن در اینستاگرام و همسرش + زندگینامه و شغل

  1. طاها گفت:

    احسنت

نظرات