جملات و متن انگیزشی تبریک روز جهانی ابرانسان به معلولان ۲۰۲۱ + عکس نوشته

0

تبریک روز جهانی ابرانسان و مافوق بشری ۲۰۲۱ ، ۷ سپتامبر روز جهانی ابر انسان مبارک هفتم سپتامبر روز جهانی ابرانسان نامگذاری شده است. این روز ادای احترام به افراد دارای معلولیت است که توانستند بر چالش‌ها و کمبودهایی که برای آنها در جامعه، خانواده و حتی در فرهنگ‌های مختلف ایجاد شده غلبه کنند و به راه خود ادامه دهند. به همین مناسبت عکس نوشته و عکس پروفایل انگیزشی روز جهانی ابرانسان با متن ها و جملات تبریک روز ابرانسان ۱۴۰۰ را برای شما در این صفحه قرار دادیم که در ادامه مشاهده می کنید

جملات و متن انگیزشی تبریک روز جهانی ابرانسان به معلولان 2021 + عکس نوشته

 

پیام و متن تبریک روز جهانی ابرانسان به معلولان به همراه عکس نوشته

۷ سپتامبر روز ابرانسان International Day of superhuman است. این روز ادای احترام به افراد دارای معلولیت است که توانستند بر چالش‌ها و کمبودهایی که برای آنها در جامعه، خانواده و حتی در فرهنگ‌های مختلف ایجاد شده غلبه کنند و به راه خود ادامه دهند.

🦸🦸🦸🦸

روز جهانی ابر انسان

ابرانسان به معنای انسان اَبَر و بالاتر و بشری با قابلیت مافوق بشری است. در گذشته واژه اَبَر مَرد در ترجمه‌های فارسی کتاب استفاده می‌شد که نخستین بار توسط محمدباقر هوشیار نوشته شده‌است. داریوش آشوری واژه اَبَر انسان را گزیده‌است، زیرا بر این باور است که ابرمرد موجب بدفهمی از متن می‌شود و همچنین واژه ابر انسان برای انتقال سه مفهوم به کار رفته در فلسفه نیچه، یعنی «انسان» (Mensch)، ابر انسان (Übermensch) و واپسین انسان (der letzte Mensch) مناسب‌تر است.

جملات و متن انگیزشی تبریک روز جهانی ابرانسان به معلولان 2021 + عکس نوشته

امروزه افراد معلول، شامل ورزشكاران پارالمپيكي، موسيقي دانان و انسان هاي معمولي، توانايي هاي افراد با طيف وسيعي از اختلالات را مشاهده میکنیم که دست از تلاش برنداشتند و در میادین مختلف جهانی چه ورزش و چه علمی و هنری موفق هستند.

روز ابرانسان به این انسان های مافوق قدرت بشری مبارک

🦸🦸🦸🦸

علم پزشکی و تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده و تکنولوژی‏ها و ابداعاتی از قبیل ویرایش ژن یا حتی مکانیزم‏های پیشرفته تحویل دارو و میکروذرات به بدن ورزشکاران و یا افراد معلول به‏ چشم می‏خورد که توانایی آن ها برای زندگی عادی و فعالیت روزمره بالا میبرد

اس ام اس تبریک روز جهانی ابرانسان و مافوق بشری

عکس نوشته انگیزشی روز جهانی ابر انسان

اخیرا پیشرفت‏های ویژه‏ای را در حوزه تکنولوژی‏های ویرایش ژن مشاهده کرده ‏ایم. با توسعه چنین راهکارهایی می‏توان متصور شد که امکان ویرایش ژن افراد یا حتی بهینه‏ سازی توانایی‏های آنها برای حضور موفق در رشته‏ ای خاص فراهم شود.

🦸🦸🦸🦸

ورزشکاران دو و میدانی با عضلات قدرتمندتر و ظرفیت بیشتر در مسابقات خواهیم دید یا اینکه شناگران با نیم‏تنه کشیده ‏تر و استقامت بیشتر عضلات، پا به میدان مسابقات خواهند گذاشت. این تغییرات می‏تواند از این مرحله نیز فراتر برود و به طراحی انگشتان پرده ‏دار یا حتی استفاده از آبشش در ورزشکاران برسد.

عکس نوشته تبریک روز جهانی ابر انسان 2022

در دسته روباتیک، اعضای مصنوعی، BCI، استفاده از نوآوری‏هایی برپایه تکنولوژی‏های جدید مشاهده می‏شود که بهبود عملکرد جسمی ورزشکاران را تا حد زیادی تضمین خواهند کرد.

🦸🦸🦸🦸

معلول…

کسی که برای ادامه زندگیش شاید از دیگران کمک بگیره ولی خیلی از دیگرانها ،امید،صبر، استقامت ،پشتکار …در زندگیشون را از معلول میگیرند

عکس پروفایل و استوری تبریک روز ابر انسان

عکس پروفایل تبریک روز جهانی ابرانسان

معلولیت یعنی شناگری درخلاف چهت آب

آب اینچنینی جزرومد دارد ،خشونت دارد،بیرحمی دارد وبالاخره زبون نفهمه،معلول موفق کسی است که علیرغم اینهمه موانع خودرا به سرمنزل مقصود میرساند.

روز جهانی ابر انسان به معلولان مبارک

عکس نوشته تبریک روز جهانی ابرانسان 2021

روز جهانی ابرانسان

متن انگیزشی روز جهانی ابرانسان

اس ام اس تبریک روز جهانی ابرانسان و مافوق بشری

نظرات