اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران ۳ با نقش + خلاصه داستان و تصاویر

0

بازیگران سریال ساخت ایران ۳ با نقش ها و عکس ها و اسامی و خلاصه داستان و تصاویر جدید سریال ساخت ایران ۳ با بیوگرافی بازیگران و عوامل و بازیگران خارجی فصل سوم ساخت ایران در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران 3 با نقش + خلاصه داستان و تصاویر

“ساخت ایران ۳”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و با بازی امین حیایی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده و در مرحله پیش تولید قرار دارد، حالا قرار است به زودی بر روی پلتفرم فیلیمو برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۳

سریال “ساخت ایران ۳” روایتگر ماجرایی جذاب و متفاوت با مضمون کمدی است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک‌نژاد وارد شبکه نمایش خانگی شد.

داستان سریال ساخت ایران 3

فصل اول روایتگر غلامحسین (امین حیایی)، دزد خرده پایی بود که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می شود. وی کیف مرد مجروح را می رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می کند. او سعی می کرد که کیف رابه فروش برساند. اما به دلیل این که پلیس دنبالش بود. او تصمیم می گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند. در فصل دوم نیز غلامحسین با فرهاد (محسن کیایی) در زندان آشنا می شود و با دوست دیگرش سیاوش که با او هم در زندان آشنا شدند زندگی می کنند.

بهمن گودرزی کارگردان سریال ساخت ایران 3

هنوز جزئیات داستان فصل سوم این سریال منتشر نشده است. در این سری از این مجموعه مجید صالحی بازیگر جدیدی است که به همراه امین حیایی و احتمالا رضا گلزار، سه بازیگر محوری سریال هستند تا روایتگر داستانی دیگر در فضای طنز باشند. گفتنی است همه عوامل فصل سوم این سریال پیش از شروع کار واکسن دریافت کردند. بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز کرده است پیش از این فیلم‌هایی چون “شیش و بش”، “آتیش بازی” و “ثبت با سند برابر است” را ساخته و دذ کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است و این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است.

 

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران ۳ به همراه نقش

بازیگران دیگر ساخت ایران ۳ به زودی معرفی می شوند.

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران 3 به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهمن گودرزی و تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی.

نظرات