بیوگرافی و ماجرای درگذشت المیرا منشادی خبرنگار + عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی و ماجرای درگذشت المیرا منشادی خبرنگار + عکس ها و سوابق

بیوگرافی و ماجرای درگذشت و فوت المیرا منشادی متولد ۱۳۶۵ خبرنگار و روزنامه نگار اهل مشهد و خبرنگار روزنامه شهرآرا ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر کرونا و عکس ها و سوابق خبرنگاری و روزنامه نگاری و علت مرگ و درگذشت المیرا منشادی و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و ماجرای درگذشت المیرا منشادی خبرنگار و روزنامه نگار + عکس ها و سوابق

بیوگرافی المیرا منشادی خبرنگار

المیرامنشادی، متولد سال ۱۳۶۵ خبرنگار روزنامه شهرآرا که در سن ۳۵ سالگی در شامگاه دوازدهم شهریور ماه ، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

این خبرنگار روزنامه شهرآرا پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از ابتلا به کرونا، صبح شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰ در سن ۳۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی المیرا منشادی خبرنگار و روزنامه نگار روزنامه شهرآرا

علت فوت و سوابق خبرنگاری

او دبیر شهرآرا محله منطقه ثامن در روزنامه شهرآرا مشهد بود و در دوره فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویداد‌ها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف شهری و محلی تهیه و منتشر کرده بود.

مدیر مسئول روزنامه شهرآرا خاطرنشان کرد: المیرامنشادی، روزنامه‌ نگار با سابقه‌ ای بود که ۱۸ سال سابقه روزنامه‌ نگاری داشت و از ۱۴ سال پیش تاکنون، در روزنامه شهرآرا فعالیت می‌کرد.

حرف تازه این ضایعه دردناک و تلخ را به همه همکاران خبرگزاری شهرآرا و دست اندرکاران تسلیت عرض میکند و برای بازماندگان این خبرنگار درگذشته صبر مسئلت دارد. روحش شاد

نظرات