فیلم کامل/ قبرستان لاکچری در امامزاده صالح تجریش و واقعیت قبور میلیاردی

0

به تازگی فیلمی در فضای مجازی از یک قبرستان لاکچری در تجریش منتشر شده که در آن فردی ادعا کرده که برای خرید یک قبر سه میلیارد و دویست تومان پرداخت کرده است.

فیلم کامل/ قبرستان لاکچری در امامزاده صالح تجریش و واقعیت قبور میلیاردی

فیلم کامل قبرستان لاکچری در امامزاده صالح تجریش و واقعیت قبور میلیاردی

فیلمی منتشر شده از قبرستان لاکچری در تجریش به آدرس امامزاده صالح در شمال تهران با قسمت سه میلیارد خبرساز شده و بازتاب گسترده ای داشته است ماجرای قبرستان لاکچری و مجلل و لوکس در امامزاده صالح تجریش و واقعیت قبور میلیاردی در امامزاده صالح تجریش تهران و جوابیه به خبر قبور میلیادری در تجریش را میخوانید

به تازگی فیلمی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی از یک قبرستان لاکچری در تجریش منتشر شده که در آن فردی ادعا کرده که برای خرید یک قبر سه میلیارد و دویست تومان پرداخت کرده است که در فیلم زیر می بینید:

 

 

جوابیه حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی به قبور لاکچری تجریش

مدت‌ها است که صحبت از خرید و فروش قبر با قیمت های فضایی مطرح می‌شود و به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی این ویدیو را منتشر کرده و نوشته دیشب سه میلیارد و دویست میلیون تومان برای یک قبر در تجریش پرداخت کردم.

در این باره احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح می‌گوید: شایعه شارژ ماهانه میلیونی قبور کذب محض و نشر اکاذیب و حتی برخی قبور این مکان برای علما و خانواده‌های شهدای منطقه رایگان است.

شارژ ماهانه میلیونی قبور کذب است

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی تولیت امامزاده صالح توضیح می‌دهد که شارژ ماهانه میلیونی قبور کذب محض است و حتی برخی از قبور این مکان برای علما و خانواده های شهدای منطقه رایگان است. قرار بود این قسمت دارالقرآن باشد اما تغییر کرده است. ما الزامی برای گرفتن هزینه نداریم و برخی با پرداخت هزینه ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان با هدف کمک به تولیت این هزینه را پرداخت می کنند و ما به عنوان هدیه این قبرها را در اختیار آن ‌ها می‌گذاریم. این وعده را می‌دهیم که به زودی یکسان‌ سازی صورت گیرد.

 

بی آزار با تاکید بر این که در این مکان افراد خاص و شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی دفن می شوند، عنوان کرد: برخی افراد در این مکان به صورت رایگان دفن می شوند و هیچ هزینه ای برای اهدای قبور از آنها گرفته نمی شود که از جمله آن می توان به علمای اسلام و پدران و مادران شهدا اشاره کرد.

تولیت امامزاده صالح تهران ادامه داد: این طور نیست که حتما یک وجه الزامی برای دفن اموات در این آستان گرفته شود، بلکه برخی افراد به صورت خیریه تصمیم می گیرند که یک کار بزرگی برای امامزاده انجام دهند، مثلا املاک معارضی را که در منطقه تجریش وجود دارد، برای امامزاده بخرند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این شرایط ممکن است برخی افراد یک ملک را با نرخ ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه امامزاده تهیه کنند که ما به عنوان هدیه به این افراد یک قبر در این بخش از امامزاده هدیه می دهیم. البته برخی افراد نیز ممکن است ملکی را تهیه کنند که قیمت آن ۲۰ میلیارد تومان باشد.

 

نظرات