پیامک و متن ادبی تبریک روز بهورز ۱۴۰۱ + عکس نوشته روز بهورز مبارک ۱۴۰۱

0

“متن تبریک روز بهورز ۱۴۰۱ مبارک”, ۱۲ شهریور روز بهورز بر همه بهورزان مبارک باد، دوازدهم شهریور در راستای تکریم و بزرگداشت بهورزان زحمتکش روز بهورز، نامگذاری شده است و به همین مناسبت جملات و متن تبریک روز بهورز ۱۴۰۱ و عکس نوشته پروفایل روز بهورز ۱۴۰۱ به همراه اس ام اس و پیامک و کارت پستال و پوستر و کلیپ و استوری روز بهورز ۱۴۰۱ مبارک و انواع متن های (رسمی ، ادبی ، دوستانه ، اداری ، عاشقانه) تبریک روز بهورز ویژه روز بهورز ۱۴۰۱ به بهورزان و مدیران و همکار و پدر و مادر و خواهر و برادر و دخترم و پسرم و خانواده و اقوام و بستگان و هر آنکس که دوست دارید را در مجله اینترنتی حرف تازه دریافت کنید

پیامک و متن ادبی تبریک روز بهورز 1400 + عکس نوشته روز بهورز مبارک 1400

پیامک و متن ادبی تبریک روز بهورز ۱۴۰۱ + عکس نوشته روز بهورز مبارک ۱۴۰۱

در راستای تکریم و بزرگداشت بهورزان زحمتکش، روز دوازدهم شهریور هر سال، با عنوان روز بهورز، نامگذاری شده است، اما سازمان بهداشت جهانی، روز ۶ آپریل، ۱۷ فروردین را به عنوان روز جهانی بهورز نامگذاری کرده است روز بهورز بر همه بهورزان و فعالان عرصه سلامت مبارک

🌺 ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ روز بهورز مبارک 🌺

بهورز یعنی
گل واژه صلابت، استواری و استقامت
روز بهورز مبارک همکار محترم

پیامک و متن ادبی تبریک روز بهورز 1400 + عکس نوشته روز بهورز مبارک 1400

خدمات بهورزان جامع ترین خدمات سلامتی برای ابعاد مختلف نیازهای انسان در جهت پیشگیری از بیمار شدن مادران، کودکان و آحاد جامعه روستایی است که این امر مدیون نظام آموزشی بهورزان و تلاش مربیان دلسوز آنان است

همکار گرامی روز بهورز مبارک

🌺🌺🌺🌺

عکس نوشته تبریک روز بهورز مبارک به خواهر و برادر

عکس و متن تبریک روز بهورز به خواهر و برادر

فرا رسیدن ۱۲ شهریور که در تقویم سلامت به پاس گرامیداشت فعالیت های ارزنده سربازان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم شریف روستایی کشور، به نام روز بهورز نامگذاری شده است فرصتی برای تقدیر از زحمات این قشر شایسته و پر تلاش می باشد.

خواهر عزیزم / برادر روز بهورز مبارک

🌺🌺🌺🌺

عکس نوشته تبریک روز بهورز به پدرم و مادرم

 عکس نوشته تبریک روز بهورز به پدرم و مادرم

بهورزان نقش ارزنده ای در ارتقا سلامت کشور ایفا کرده اند به طوری که حاصل تلاش آنها موجب شده است که در حال حاضر این قشر به عنوان نشان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی شناخته شوند

روز بهورز مبارک دخترم

🌺🌺🌺🌺

بر دستان پر مهرتان که سلامتی ،این موهبت الهی را به بندگان خدا عرضه می کند بوسه زده

و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزونتان را خواهانم.

روز بهورز مبارک دوست عزیزم

متن تبریک روز بهورز به همکار

نام گذاری دوازدهم شهریور ماه به عنوان روز ملی بهورز توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی وقت ، در سال ۱۳۶۳ صورت گرفت و با هدف کمک رسانی هر چه بیشتر به بیماران روستایی و همچنین در جهت تحقق یکی از اهداف مقدس انقلاب اسلامی مبنی بر فقر زدایی از روستاها دست به تاسیس خانه هایی با نام خانه بهداشت زد و در جهت تامین کادر متخصصان خانه ها به تربیت افرادی همت گمارد که بهورز نام گرفتند .

کاهش میزان مرگ و میر در روستا ها ، جلوگیری از عوارض حاملگی های متعدد ،واکسیناسیون کودکان ، آموزش مادران و…از جمله مهمترین فعالیت های بهورزان است .

🌺🌺🌺🌺

اس ام اس تبریک روز بهورز به خانواده و فامیل و دوستان و اقوام

 اس ام اس تبریک روز بهورز به خانواده و فامیل و دوستان و اقوام

۱۲ شهریور ماه این روز را به همه بهورزان عزیز و تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و از آنان می خواهم همواره به یاد داشته باشند که سلامت افراد موهبتی الهی است و حفظ و ارتقای آن از اهم وظایف آنان است و نزد ایزدمنان اجری بزرگ و معنوی دارد.

🌺🌺🌺🌺

متن ادبی روز بهورز

خدمات بهورزان جامع ترین خدمات سلامتی برای ابعاد مختلف نیازهای انسان در جهت پیشگیری از بیمار شدن مادران، کودکان و آحاد جامعه روستایی است. فرا رسیدن ۱۲ شهریور که در تقویم سلامت به پاس گرامیداشت فعالیت های ارزنده سربازان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم شریف روستایی کشور، به نام روز بهورز نامگذاری شده است فرصتی برای تقدیر از زحمات این قشر شایسته و پر تلاش می باشد.

تاریخچه روز بهورز

عکس نوشته بهورزجان روزت مبارک

بر دستان پر مهرتان که سلامتی ،این موهبت الهی را به بندگان خدا عرضه می کند بوسه زده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزونتان را خواهانم.
روز بهورز گرامی باد

🌺🌺🌺🌺

دوازدهم شهریور ماه روز بهورز یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این خدمات ارتقای سلامتی ، کاهش مرگ و میر ، افزایش امید به زندگی و خیلی دستاورد دیگر بوده است

عکس نوشته تبریک روز بهورز به پسرم و دخترم

عکس نوشته تبریک روز بهورز به دخترم و پسرم

بهورزان نقش ارزنده ای در ارتقا سلامت کشور ایفا کرده اند به طوری که حاصل تلاش آنها موجب شده است که در حال حاضر این قشر به عنوان نشان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی شناخته شوند.

🌺🌺🌺🌺

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی، از تلاش شبانه روزی زحمتکشان این عرصه تقدیر و تشکر نموده و برایشان از درگاه خداوندگار هستی توفیقات روزافزون مسالت می نمایم.

روز بهورز مبارک پسرم

عکس استوری بهورزان عزیز روزتان مبارک

عکس نوشته تبریک روز بهورز به بهورزان و پزشک دهکده

بهورز گرامی :

بهورزی یکی از راه های تقرب به حضرت ربوبی ، وظیفه ای الهی ، انسانی و نیل به تعالی و تکامل است.

در دستورات دین مبین اسلام آمده است کسانی که عمل صالح خود را آشکار نمی سازند ، خداوند آن عمل را با درخشش بیشتری به همگان نشان خواهد داد.

🌺🌺🌺🌺

به مناسبت ۱۲ شهریورروز خجسته و فرخنده ی بهورز فرصت را غنیمت شمرده این روز را به پاس تکریم و تجلیل از زحمات شما بهورز محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

کلیپ تبریک روز بهورز

عکس پروفایل و استوری روز بهورز

 

عکس پروفایل تبریک روز بهورز 2021

عکس استوری تبریک روز بهورز 1400

نظرات