۸ خاصیت شگفت انگیز سیر سیاه دکتر بیز بر سلامتی و لاغری

0

چند سالی است که در میان علاقمندان به سلامتی و تناسب اندام زمزمه‌هایی در خصوص، تاثیر شگفت انگیز سیر سیاه دکتر بیز در کمک به بهبود بیماری‌ها و افزایش متابولیسم بدن می‌شنویم. هر چند در سال‌های اولیه بسیاری این موضوع را به تبلیغات ربط می‌دادند، ولی به نظر می‌رسد سیر سیاه دکتر بیز به سبب عمکرد موفقش طرفداران فراوانی یافته است. این محصول اگر چه دارای ظاهری زیبا نیست اما در عوض تمامی معایب ظاهری را با طعم شیرین و خاکی‌اش جبران کرده‌.

 سیر سیاه دکتر بیز

اگر تاکنون به سبب بوی نامطبوع سیر از مصرف این خوراکی بی نظیر صرف نظر می‌کردید در سیر سیاه دکتر بیز این مشکل را نخواهید یافت. چنانچه شما هم سیر را به عنوان محصولی خوش عطر و طعم نمی‌شناسید و فقط به سبب خواص شگفت انگیزش آنرا مصرف می‌کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با روی دیگری از ماجرای این خوراکی بی نظیر آشنا شوید.

سیر سیاه دکتر بیز

معرفی سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت بازاریابان ایرانیان زمین با برند دکتر بیز است. این محصول حاوی سیرسیاه در بسته‌های پلمپ شده ۱۷۰ گرمی است که به صورتی کاملا بهداشتی تولید و عرضه می‌گردد. تخمیر این محصول به مدت ۶۰ الی ۹۰ و قرار گرفتن در معرض دما و رطوبتی معادل ۶۰ الی ۷۷ درجه سانتیگراد صورت می‌پذیرد. سیر سیاه دکتر بیز به لطف فرآیند تخمیر ویژه خود به فرآورده‌ای فراسودمند تبدیل می‌شود که در آن خبری از بو و طعم نامطبوع نیست.

خواص سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز

برخی از خواص مهم سیر سیاه دکتر بیز :

  1. افزایش ایمنی بدن: اگر زود به زود مریض می‌شوید سیر سیاه دکتر بیز با افزایش قدرت گلبول‌های سفید، بدنتان را در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها مقاوم می‌کند.
  2. جلوگیری از بیماری‌های قلبی: سیر سیاه دکتر بیز دارای آنتی اکسیدان،  سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است. این ترکیبات باعث کاهش فشارخون، حملات قلبی و لخته‌های خونی و تراکم پلاکت‌های خونی گردیده و با رقیق ساختن خون از ابتلا به بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.
  3. محافظ سیستم عصبی: این محصول به خاصیت ضد خستگی خود کیفیت خواب را بهبود بخشیده و در کاهش استرس و بدخلقی تاثیر گذار است.
  4. درمان بیماری‌های تنفسی: این فرآورده بیماری‌های تنفسی و آسم را درمان و التهاب گلو و حنجره را از بین می‌برد.
  5. درمان بیماری‌های کلیوی: سیر سیاه دکتر بیز حاوی پتاسیم است که قدرت هضم بسیاری به آن بخشیده و به همین دلیل هم می‌تواند در درمان یبوست موثر باشد. کسانی از مشکل حفظ آب در بدن رنج می‌برند می‌توانند برای ادرارآوری از آن استفاده کنند.
  6. ضد آلرژی: استفاده از سیر سیاه دکتر بیز در فصل‌هایی همچون بهار، پایز و زمستان باعث کاهش آلرژی و التهاب گلو می‌شود.
  7. درمان درد‌های مفصلی: سولفور موجود در سیر، ورم‌های مفصلی و دردهای ناشی از آن را کاهش داده و مانع بروز دردهای ماهیچه‌ای می‌شود.
  8. ضد پیری زودرس پوست: سیر سیاه خاصیت کلاژن‌سازی داشته که باعث افزایش طراوت، شادابی پوست می‌گردد. این محصول برای کسانی که با خشکی و قرمزی پوست خود مشکل داشته و می‌خواهند از روند پیری زودرس پوستشان جلوگیری کنند بسیار موثر است.

طریقه مصرف سیر سـیاه دکتر بیز برای لاغری

هرچند که هر روز بر خیل طرفداران سیر سـیاه دکتر بیز با نیت کاهش وزن افزوده می‌شود اما طریقه مصرف سیر سـیاه دکتر بیز برای لاغری بسیار مهم است . برای تناسب اندام با این محصول می‌توانید آنرا در ۳ نوبت و به ترتیب زیر استفاده کنید.

۱- خوردن یک حبه سیر سیـاه نیم ساعت پیش از صبحانه‌ .

۲- مصرف یک حبه سیر سیـاه پس از ناهار .

۳- مصرف یک حبه دیگر سیر سـیاه پس از صرف شام. (البته این نوبت اختیاری است اما می‌تواند در فرآیند درمان لاغری شما تسریع بخشد.)

سیر سـیاه را از کجا بخریم ؟

سیر سیاه دکتر بیز

بسیاری بعد از اطلاع از خواص سیر سـیاه دکتر بیز به این سوال می‌رسند که سیر سـیاه را از کجا بخریم ؟ هرگاه محصول یا فرآورده‌ای از خود عملکرد خوبی نشان داده پای سودجویان و متقلبان به بازار آن کالا باز می شود. سیر سیاه هم از این قاعده مستثنی نیست ودر حال حاضر شرکتهای متفرقه فراوانی اقدام به تولید خانگی و فروش انواع سیر سیـاه غیر استاندارد نموده اند . ولی نکته مهم اینجاست که سیر سـیاه برند دکتر بیز در شرایط کاملا استداندارد و صنعتی تولید می شود و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد (دارای سیب سلامت و نشان استاندارد). سایت اینچند inchand.com یکی از سایتهای معتبر فروشگاهی است که کلیه محصولات بیز را بصورت اصلی و با تاریخ مصرف مناسب و با قیمتی رقابتی عرضه می نماید . برای خرید سیر سیاه دکتر بیز می توانید با مراجعه به سایت این چند با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول نمایید  و ظرف ۳ الی ۵ روز سفارش خود را تحویل بگیرید.

نظرات