بیوگرافی زبیر نیک نفس بازیکن استقلال و همسرش + عکس های جدید زبیر نیک نفس

0

بیوگرافی زبیر نیک نفس فوتبالیست و همسرش +زندگینامه و عکس و اینستاگرام

بیوگرافیمحمدزبیر نیک نفس فوتبالیست بازیکن استقلال در پست دفاع و همسرش+ زندگینامه

بیوگرافی و زندگینامه محمد زبیر نیک نفس (Zobeir Niknafs) بازیکن فوتبال از سنندج تا نفت آبادان تا پرسپولیس و استقلال و زبیر نیک‌ نفس بازیکن جدید استقلال کیست و بیوگرافی زبیر نیک‌ نفس فوتبالیست و همسرش + عکس ها و سوابق ورزشی و زندگی شخصی و اهل کجاست و ویکی پدیا و اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید تا با این بازیکن فوتبال اهل سنندج آشنا شوید.

بیوگرافی زبیر نیک نفس فوتبالیست و همسرش+ زندگینامه و عکس ها

نام : محمد زبیر نیک‌ نفس
سن : ۲۳ فروردین ۱۳۷۲
زادگاه : سنندج
پیشه : بازیکن فوتبال
پست : دفاع
قد : ۱۸۲ سانتیمتر
امار باشگاهی : صنعت نفت ، ذوب اهن ، فولاد ، استقلال
تیم فعلی : استقلال
صفحه اینستاگرام : zobeir.niknafs14

بیوگرافی زبیر نیک نفس

محمد زبیر نیک نفس (Zobeir Niknafs) متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ پست هافبک با قد ۱۸۲ سانتی متر و پا راست به میلادی (زادهٔ ۱۲ آوریل ۱۹۹۳)، اهل سنندج بازیکن فوتبال کُرد اهل ایران است که در حال حاضر برای باشگاه فوتبال استقلال بازی می‌کند. او اینروزها خبرساز شده و در شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به مرگ مهسا امینی دختر ۳۲ ساله سقزی موهای خود را ته تراشید

خانواده فوتبالی

در خانواده اهل فوتبال به دنیا امده و می گوید:  دایی‌های من در سطح شهر فوتبال بازی می‌کردند و شاید به این دلیل این کشش در ما هم ایجاد شد، ضمن اینکه دو برادر بزرگترم ضیا و ذکریا هم پیش از من فوتبال بازی می‌کردند و بدون شک تاثیر بازی کردن آنها در فوتبالیست شدن من کم‌‎رنگ نبود. دو برادر کوچکترش-مصطفی و محمد- در تیم‌های جوانان و امید صنعت بازی می‌کنند

بیوگرافی زبیر نیک نفس فوتبالیست و همسرش+ عکس ها

آمار و اطلاعات باشگاهی

محمدزبیر نیک نفس در پست هافبک دفاعی تاکنون برای تیم های صنعت نفت، ذوب‌آهن، فولاد، استقلال توپ زده است.

زبیر نیک‌نفس از سن یازده سالگی به عضویت تیم صنعت نفت آبادان درآمد و در سال ۹۵ همراه با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

او میگوید: کلاس اول دبستان بودم که در ساعت ورزش مدرسه، معلم‌مان استعدادم را کشف کرد و از من خواست تا به مدرسه فوتبال سنندج بروم. همان سال در حالی در مسابقات کشوری بازی کردم که تمام همبازیانم دو سال از خودم بزرگتر بودند.

زبیر نیک نفس و همسرش

۱۳ ساله بود که توسط محمد یاوری به تیم ملی زیر ۱۳ سال دعوت شد، تیمی که پیام صادقیان، کاوه رضایی و ایمان صادقی را هم در ترکیب داشت.

اولین تیم باشگاهی که لباس آن را پوشید لباس نوجوانان پیکان بود و در لیگ حرفه‌ای پایتخت به میدان رفت.

محمدزبیر نیک‌نفس با بازیکنانی مثل میلاد ابطحی، روزبه چشمی و وحید حیدریه همدوره بود

بیوگرافی زبیر نیک نفس فوتبالیست و همسرش + عکس ها

ازدواج و همسر زبیر نیک نفس

وی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است

شروع فوتبال از پایه های پرسپولیس تا استقلال

نیک‌نفس فوتبال خود را در پایه های پرسپولیس آغاز کرد و سپس به امیدهای نفت آبادان رفت و رفته رفته به بزرگسالان نفت آبادان اضافه شد و توانست با بازی تکنیکی و سرعتی و مهارت های خاص خود به عنوان یکی از هافبک های توانمند فوتبال ایران مطرح شود نیک نفس در ادامه یک فصل به ذوب‌آهن اصفهان رفت و از آنجا راهی فولاد خوزستان شد.

دو سال برای جوانان پرسپولیس با هدایت آقای عبداله‌نژاد بازی کردم تا اینکه ضیا برای ادامه فوتبالش به صنعت نفت آبادان ملحق شد و زبیر هم به تبع برادر بزرگتر لباس زرد صنعت نفت را پوشید.

اولین بار بازی با مس کرمان در آبادان به عنوان مدافع راست پا وارد زمین شد. این علاقه به آبادان باعث شده که این روزها خانواده‌ات هم ساکن این شهر باشند.

زبیر نیک نفس بازیکن استقلال کیست

زبیر نیک نفس بازیکن استقلال کیست

نیک نفس در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از فولاد خوزستان جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست

سوابق ورزشی محمدزبیر نیک نفس

بازی در تیم فولاد خوزستان

نیک‌نفس با شماره ۶ در خط میانی فولاد به میدان می‌رفت و یکی از مهره‌های قابل اعتماد جواد نکونام بود
این بازیکن ۲۸ ساله سنندجی فصل گذشته یکی از ارکان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی برای فولاد خوزستان بود و به واسطه عملکرد خوب خود در لیست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار گرفت.

بیوگرافی محمد زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال

من یک کُرد آبادانی‌ام

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باور کنید آنقدر که دوری از آبادان مرا اذیت می‌کند، دور شدن از سنندج اذیتم نمی‌کند. همیشه و همه جا گفته‌ام حالا دیگر یک کرد آبادانی‌ام.

قبل از آمدن‌شان به آبادان تصور گرما و کمبود امکانات این نقل مکان را برایشان سخت کرده بود ولی حالا دیگر از این شهر دل نمی‌کنند.

تیم ملی فوتبال

زبیر نیک‌نفس در مرداد ۱۴۰۰ از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به اردوی تدارکاتی حضور در تیم ملی دعوت شد.

دانلود عکس های شخصی زبیر نیک نفس

نشانی پیج اصلی اینستاگرام زبیر نیک نفس با عکس جدید

صفحه رسمی این بازیکن فوتبال با نشانی zobeir_niknafas در دسترس عموم قرار دارد که با پیوستن به استقلال در صفحه شخصی خود نوشته:

زندگانی آبی است
مثل رودی شاید
مثل دست من و تو
من در آخر, روزی
همه جا را آبی خواهم کرد
مردمان آبی را
رنگ غم می‌دانند
چون بهار دلشان
هم چنان پاییز است
استقلال 💙

زبیر نیک نفس اینستاگرام

تفریحات غیر فوتبالی

در حالی که دانشجوی کامپیوتر بودم و ۴۰ واحد را هم در این رشته قبول شدم اما به دلیل نداشتن وقت کافی برای حضور در کلاس‌ها انصراف دادم و این روزها در دانشگاه آبادان تربیت‌بدنی می‌خوانم ضمن اینکه تمام تفریح و دلخوشی من خانواده‌ام هستند.

تنها زندگی کردن از ۱۷ سالگی مرا پخته کرده است و اعتمادی که به اعضای خانواده‌ام دارم بسیار باارزش است و مطمئنم که هیچوقت پشتم را خالی نمی‌کنند.

زبیر نیک نفس

فعالیت موسیقی

تقریبا می‌شود گفت که همه سازها از جمله کیبورد، پیانو، تار، سنتور، تنبک و نی را در خانه داریم، ضیا سنتور را به صورت حرفه‌ای می‌نوازد و همین چند وقت پیش بود که یکی از ویدئوهای آواز سنتی زکریا در یکی از فضاهای مجازیِ پخش کلیپ، بیشترین بازدید را داشت ولی خود من فقط علاقمند به موسیقی هستم و استعداد خاصی برای خواندن یا نواختن ندارم.

 

نظرات