بیوگرافی هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه و همسرش + عکس ها و علت معلولیت و سوابق

4

با بیوگرافی هاشمیه متقیان متولد ۱۳۶۵ اهل ملاشیه خوزستان قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته پرتاب نیزه ، عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی و افتخارات هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه در پارالمپیک و پاراآسیایی ، زندگینامه هاشمیه متقیان و همسرش به همراه زندگی شخصی و خانواده و مدال ها و علت معلولیت و پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه و همسرش + عکس ها و علت معلولیت و سوابق

 

بیوگرافی هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه جهان

هاشمیه متقیان ورزشکار خوزستانی متولد ۱۳۶۵ اهل ملاشیه خوزستان که در رشته پرتاب نیزه فعالیت دارد و عضو تیم ملی پرتاب نیزه و دیسک جانبازان و معلولان و پارادوومیدانی می باشد که در مسابقات بانوان پارالمپیک توکیو به نشان طلا دست پیدا کرد.

خانواده

هاشمیه متقیان در ملاشیه خوزستان به دنیا امده و پدرش کارگر شرکت نورد و لوله اهواز بود . فرزند سوم خانواده است و رنج های پدر و سختی زندگی در ملاشیّه را با گوشت و پوست خود لمس کرده و علیرغم معلولیت ۷۰ درصدی با تلاش و پشتکار راه ترقی در رشته ورزشی پرتاپ دیسک و نیزه را طی کرد و امروز به یک چهره جهانی در عرصه پارالمپیک تبدیل شده است.

ازدواج و همسر هاشمیه متقیان پرتاب نیزه

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج این چهره ورزشی اطاعی در دست نیست

بیوگرافی هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه جهان

سوابق ورزشی

از سال ۱۳۸۸ بطور رسمی وارد عرصه مسابقات ملی و جهانی در رشته های پرتاب نیزه و دیسک جانبازان و معلولان شد و تاکنون ۹ مدال طلای قهرمانی مسابقات ملی از سال های ۸۸ تا ۹۶ ، همچنین ۴ مدال طلای لیگ باشگاهی را کسب نموده و موفق به حضور در ۴ تورنمنت و مسابقات برون مرزی شد

او اولین بار در مسابقات پارالمپیک آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی شرکت کرد که موفق به بدست آوردن ۲ مدال نقره پرتاب دیسک و نیزه گردید .

هاشمیه در مسابقات آسیایی امارات متحده عربی ۲۰۱۶ مدال طلای قهرمانی رشته پرتاب دیسک را کسب کرده و آخرین آن مسابقات جهانی ۲۰۱۷ لندن بود که موفق به کسب مدال نقره در پرتاب نیزه کلاس F56 شد

مدال طلای هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو

متقیان در طول فعالیت خود در تیم ملی دوومیدانی ایران، ۲ بار سهمیه پارالمپیک را کسب کرده‌ و همچنین به ۲ مدال نقره پرتاب دیسک و نیزه بازی‌های پاراآسیایی، ۲ مدال طلای دیسک و نیزه مسابقات آسیایی امارات، مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۷ جهان، مدال طلای پرتاب دیسک و نقره پرتاب نیزه پاراآسیایی جاکارتا و مدال نقره پرتاب نیزه ۲۰۱۹ جهان دست پیدا کرده بود.

علت معلولیت هاشمیه متقیان

وی با معلولیت ۷۰ درصدی با تلاش و پشتکار راه ترقی در رشته ورزشی پرتاپ دیسک و نیزه را طی کرد و امروز به یک چهره جهانی در عرصه پارالمپیک تبدیل شده است.

مدال طلای هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو

خانم تنقیان ورزشکار خوزستانی تیم ملی پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیزه ایران، در کلاس ادغامی F۵۵ و F۵۶ با ثبت رکورد ۲۴ متر و ۵۰ سانتی متر به نشان طلا در بخش بانوان رسید و رکورد جهان در این رشته را نیز ارتقا بخشید.

هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران است که موفق شد اولین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک را نیز به دست آورد.

مسابقه هاشمیه متقیان در المپیک 2020 توکیو

پیج اینستاگرام هاشمیه متقیان

صفحه رسمی این چهره ورزشی با نشانی

hashmiye.motaghian در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید با مراجعه به پیج شخصی اش با مسابقات و عکس های بیشتری از ایشان آشنا شوید

افتخارات و مدال ها

کسب سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰
نقره جهاني امارات ۲۰۱۹
نقره جهانی لندن ۲۰۱۷
طلا پارآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸
طلا آسیایی امارات ۲۰۱۶
نقره پارآسیایی اینچعون ۲۰۱۴

عکس های جدید شخصی هاشمیه متقیان

عکس های جدید اینستاگرامی هاشمیه متقیان پارادوومیدانی تی ملی معلولان و جانبازان

زندگینامه هاشمیه متقیان پرتاب نیزه

علت معلولیت هاشمیه متقیان

4 دیدگاه در “بیوگرافی هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه و همسرش + عکس ها و علت معلولیت و سوابق

  1. احمد معاوی گفت:

    باتشکر از زحماتت وفداکاریت برای اهوازی های خون گرم.از صمیم قلبم تبریک میگم.شیر زن عرب

  2. تهمینه گفت:

    من یه دختر اهوازی هستم واز صمیم قلبم به تو بانوی با پشتکار و قهرمان افتخار میکنم

  3. شهلا گفت:

    بهت افتخار میکنم که اینقدر بااراده ای شیرزن خوزستانی

  4. سارا گفت:

    ماشالله بهت بانویِ خوزستانی،خدا حفظت کنه شیر زنِ عرب👌👌❤

نظرات