سخنرانی های جول اوستین نویسنده مشهور آمریکایی

0

جول اسکات اوستین (زاده ۵ مارس ۱۹۶۳) نویسنده و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در هوستون، تگزاس آمریکایی می باشد. مردم از سراسر ایالات متحده به منظور شنیدن موعظه جول در روز یکشنبه سفر می کنند و بیش از ۷۰۰۰٫۰۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان هر هفته در حال آهنگسازی هستند. جول به خاطر پرفروش ترین کتاب هایش معروف می باشد. برنامه های او را بیش از هفت میلیون بیننده تماشا کرده و حتی رسانه های پخش شده از او را در هفته، بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان به اشتراک می گذارند.

 جول اوستین

شما می توانید سخنرانی ها و کتاب های صوتی این نویسنده مشهور را در وب سایت نازنین آذرسا با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه کنید.

برخی از پرفروش ترین کتاب های جول اوستین

بهتر فکر کن
بهتر زندگی کن
قدرت من هستم
من اعلام می کنم
 – بهترین زندگی شما هر روز صبح آغاز می شود
شروع تازه
شما می توانید
شما بهتر می شوید

 

واعظان شناخته شده گذشته بیلی گراهام و جیمی سوگارت بودند اما در ۲۰ سال گذشته، جول اوستین تاثیرگذارترین واعظ در ایالات متحده به حساب آمده است و همین باعث شده زندگینامه جول اوستین برای عوام جذاب باشد. جوئل اوستین کشیش ارشد کلیسای لیک وود می باشد که بزرگترین کلیسای هوستون، تگزاس محسوب می شود.

سخنان جـول اوستین در مورد عشق

 

۱٫هنگامی که خدا عشق و شفقت را در قلب شما نسبت به کسی قرار می دهد، به شما این فرصت را می دهد تا در زندگی آن شخص تغییری ایجاد کنید. شما باید یاد بگیرید که از آن عشق پیروی کنید و آن را نادیده نگیرید و به آن عمل کنید. کسی به چیزی که شما دارید احتیاج دارد.

جول اوستین

۲٫عشق بر عیب های یک شخص نادیده می گیرد. این همیشه آسان نیست، اما عشق در هر فردی بهترین را باور می کند.

۳٫بزرگترین هدیه ای که می توانید به کسی بدهید زمان، توجه عشق، نگرانی شماست.

۴٫در واقع مشکل شریک ازدواج نیست. در نهایت هیچ شخص دیگری نمی تواند شما را خوشحال کند. شما باید بیاموزید که چگونه در درون خود شاد باشید.

۵- هرگز آنچه را که تحمل می کنید تغییر نمی دهید. باید پای خود را روی زمین بگذارید و بگویید: من شروع به انتخاب درست می کنم.

همچنان جول اوستین عشق را مقدس میداند و راهکار هایی برای جذب عشق و رفتار های مناسب در زندگی مشترک به مخاطبینش پیشنهاد داده است.

۶٫ممکن است فکر کنید اشتباهات زیادی در مورد شما وجود دارد، اما حق شما نیز بسیار می باشد.

۷٫به کسی به چیزی که باید بدهی نیاز دارد. ممکن است پول شما نباشد، شاید وقت شما باشد و یا شاید گوش گوش شما باشد. ممکن است بازوی شما برای تشویق باشد. ممکن می باشد لبخند شما برای بالا بردن باشد. کسی چه میدونه؟ شاید درست مانند آن کودک کوچک، دست خود را روی کسی بگذارید و به او بفهمانید که مراقبت می کنید می تواند به درمان قلب آن شخص کمک کند. شاید بتوانید یک آغوش نجات بخش را در آغوش بگیرید.

۸٫بسیار مهم می باشد که خودتان را بپذیرید و یاد بگیرید که با کسی که خدا شما را شاد کرده خوشحال باشید. اگر می خواهید واقعاً از زندگی خود لذت ببرید، باید با خودتان در صلح باشید.

۹٫به خاطر داشته باشید، این که نمی دانید پاسخ به این معنا نیست که پاسخی وجود ندارد. شما به سادگی هنوز آن را کشف نکرده اید.

۱۰٫ممکن است از بیرون به زمین بخوریم، اما کلید زندگی در پیروزی این می باشد که یاد بگیریم چگونه از درون بلند شویم.

۱۱٫فقط آنچه را که در زندگی پیش می آید قبول نکنید. شما برای پیروزی به دنیا آمده اید، شما برای عظمت به دنیا آمده اید، شما خلق شده اید تا در زندگی قهرمان شوید.

جول اوستین

۱۲٫شما باید با افرادی که به شما انگیزه می دهند معاشرت کنید

افرادی که شما را برای بالا بردن چالش دعوت می کنند،

افرادی که شما را بهتر می کنند. وقت گرانبهای خود را با افرادی که به رشد شما اضافه نمی شوند تلف نکنید.

۱۴٫هرچه بیشتر در مورد چیزهای منفی در زندگی خود صحبت کنید، بیشتر آنها را صدا می کنید. پیروزی را بیان کنید نه شکست را.

۱۵٫اولین جایی که ما در نبرد شکست می خوریم در تفکر خودمان می باشد. اگر فکر می کنید دائمی است، پس دائمی می باشد. اگر فکر می کنید به محدودیت های خود رسیده اید، باید این کار را انجام دهید. اگر فکر می کنید هرگز خوب نخواهید شد، خوب نخواهید شد. شما باید طرز فکر خود را تغییر دهید. شما باید همه چیز را که مانع شما می شود، هر مانعی و هر محدودیتی را موقت ببینید.

۱۶٫وقتی شرایط سختی را پشت سر می گذارید، مطمئن شوید که در آزمون قبول شده اید. سرسخت نباشید. تشخیص دهید که خدا شما را اصلاح می کند و برخی از لبه های ناهموار شما را از بین می برد. محکم بایستید و با نبرد خوب ایمان مبارزه کنید. خداوند هر یک از ما را به قهرمانی فرا خوانده است. شما مقدر هستید که برنده شوید. اگر می خواهید با خدا کار کنید و نگرش خوبی داشته باشید، در هر صورت آنچه که با شما روبرو می شود، کتاب مقدس می گوید که همه چیز نه فقط چیزهای خوب زندگی، بلکه همه چیز با هم به نفع شما کار می کنند.

نظرات