کت پاییزه ۲۰۲۲ | مدل های جدید کت پاییزه ۲۰۲۲ زنانه لاکچری و جذاب

0

“ مدل های جدید کت پاییزه ۲۰۲۲ زنانه  “، کت و بارانی یکی از لباس‌های ضروری در کمد هر خانمی در فصل پاییز است تا در عین زیبایی و جذابیت، گرم باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های جدید کت پاییزه ۲۰۲۲ زنانه در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. در گذشته تنوع مدل کت و بارانی زنانه کم بود و طیف رنگ‌ها در خاکستری، مشکی و قهوه‌ای خلاصه می‌شد. اما این روزها با پیشرفت صنعت مد و فشن، طراحان برندهای‌ مطرح دنیا همچون گوچی و شنل هر ساله در رقابت هستند تا کت و بارانی‌های متنوع و رنگارنگ‌تری وارد بازار کنند.

مدل های جدید کت پاییزه ۲۰۲۲ زنانه 

کت جین زنانه یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک کت جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.اگر می‌خواهید در فصل بهار و پاییز که روزها گرم و شب‌ها سرد است یک لباس سبک و جذاب به تن کنید، کت بادگیر زنانه یک انتخاب مناسب است. این مدل لباس پاییزه دخترانه در این چند سال اخیر توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کرده است.

مدل های کت پاییزه اسپرت

شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی مانتوی اسپرت زنانه به تن کنید. همچنین کت جین را می‌توانید با شلوار جین دخترانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید.تفاوت کت کتان زنانه با دیگر کت‌های پاییزه در این است که این کت را می‌توانید در آب و هوای گوناگون به تن کنید. کت کتان، وزن سبکی دارد و شما می‌توانید این کت را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه به تن کنید.

 

نظرات