کالکشنی از مدل بلوز پاییزه ۲۰۲۲ جدید و ترند (دخترانه – زنانه)

0

“ مدل بلوز پاییزه ۲۰۲۲ جدید “، پارچه های مخمل کبریتی، چرم، جیر،‌ پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف،پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل بلوز پاییزه ۲۰۲۲ جدید در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.پاییز فصل زرد و نارنجی است بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت وحال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است.

مدل بلوز پاییزه ۲۰۲۲ جدید

سبز یشمی، آبی تیره(آبی نفتی)، عاجی و قهوه ای مناسب این فصل هستند.رنگ هها در پاییز غوغا می کنند پس شما هم د راین جشن رنگ طبیعت شرکت کنید. می توانید یک پلیور بلند بپوشید که فقط کمی از پایین پیراهن بیرون بماند و یا یک پلیور کوتاه با پلیور بلند بپوشید. همراه با این لباس ها جوراب یا ساپورت و بوت ساقه کوتاه بپوشید.

وقتی بوی مهر می آید کم کم وقت آن است که لباس های آستین کوتاه راجمع کنید و لباس های دیگری را مهمان جارختی تان بکنید.بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر،‌ و دستکش های چرمی ویا موهر ظریف، چکمه های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاهکمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

مدل بلوز پاییزه زنانه جدید

لباس های یقه اسکی باید کمی نازک، آستین بلند و تنگ باشد تا از زیر پیراهن زیبا به نظر برسد. اگر لباس یقه اسکی گشاد و پشمی باشد پیراهن موجدار و چروکیده می شود. چند وقتی است که ژاکت های فانتزی زیبا برای دختر خانم ها به بازار پاییزه آمده است.شما می توانید یکی از این ژاکت های کوتاه به رنگ شاد را با یک بلوز نازک به رنگ هایسفید و بنفش روشن و شلوار جین ست کنید.

 

نظرات