قفل درب برقی و دیجیتالی شیشه سکوریت

0

اگر بخواهیم یکی از بهترین و مهم ترین قفل شیشه سکوریت را به شما معرفی کنیم قفل برقی دیجیتالی شیشه سکوریت می باشد. به عبارتی می توان گفت قفل دیجیتالی ایمن ترین قفل شیشه سکوریت است و با نصب آن می توان بالاترین امنیت را برای محل کار و منازل مسکونی به وجود آورد. زیرا این قفل ها دارای سیستم اعلام سرقت هستند. سیستم اعلام سرقت بدین گونه عمل می کند که اگر به قفل و یا ضربه غیر عادی وارد شود هشدار این سیستم عمل کرده و دیگران را با خبر می سازد. از طرف دیگر برای مدت زمان چند دقیقه نیز سیستم ورودی قطع می گردد. علاوه براین می توانید به قفل دیجیتال سیستم های دیگر همچون سیستم ضد شوک، ریموت کنترل و اعلام حریق و…. اضافه کنید. قفل درب برقی و دیجیتالی برای شیشه سکوریت مزایای بسیاری در پی دارد. یکی از مزایای بسیار مفید این قفل ها این است که درب بعد از بسته شدن به صورت خودکار قفل می گردد و دیگر شک و شبهه ای برای باز یا بسته ماندن درب وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر رفت و آمد از طریق این درب ها نیز بسیار راحت تر از سایر درب ها نیز می باشد و دیگر دغدغه ای برای گم شدن کلید و یا جاگذاری آن در مکان های مختلف نخواهد ماند.

 قفل شیشه سکوریت

انواع دستگیره شیشه سکوریت

همان طور که می دانید دستگیره شیشه سکوریت می تواند از جنس های متفاوتی همچون آلومینیوم، کروم، استیل و…. ساخته شود. اما بهترین نوع آن ها دستگیره های با روکش استیل هستند. این دستگیره ها از این نظر نسبت به سایر جنس ها برتر هستند که برای مکان های با رطوبت بالا نیز به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. البته ظاهر زیبا و براق آن ها را نیز نباید نادیده گرفت که این خود نیز نوعی برتری برای این دستگیره ها محسوب می شود. بنابراین در مکان های مرطوب هرچند به میزان کم نیز بهتر است از دستگیره شیشه سکوریت با روکش استیل استفاده کنید تا بتوانید مدت زمان زیادی نگران آسیب دیدن آن از طریق نفوذ رطوبت نباشید. دستگیره های شیشه سکوریت علاوه بر اینکه در داخل کشور به شکل های مختلف تولید می شوند برخی از انواع مدل های آن ها نیز وارداتی هستند و از کشورهای مختلف برای رفع نیاز مشتریان عزیز وارد می شوند. انواع دستگیره های شیشه سکوریت را می توان به دستگیره درب شیشه ای، دستگیره قفل دار پارتیشنی و دستگیره حمامی دسته بندی کرد که هر کدام از این دستگیره ها کارآیی مخصوص به خود را دارند و همچنین از جنس های مختلفی نیز در ساخت آن ها استفاده می شود. ما برای اینکه شما عزیزان بتوانید راحت تر دستگیره درب شیشه سکوریت مورد نظر خود را انتخاب کنید تمامی دستگیره ها را با قیمت و مشخصات فنی کامل به تفکیک برای شما در سایت شرکت خود بیان کرده ایم. کافیست در صورت نیاز به سایت رامادُر مراجعه کرده و دستگیره مناسب را سفارش دهید.

قفل شیشه سکوریت

انواع لولا شیشه سکوریت و مزایای استفاده از آن ها

لولا شیشه سکوریت را می توان به چهار دسته لولا درب شیشه ای، لولا حمامی و تاشو، لولا پارتیشنی و انواع هرزگرد دسته بندی کرد. هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

لولاهای حمامی و تاشو از آنجا که برای محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند باید در ساخت آنها از آلیازی استفاده شود که صد زنگ یا استیل باشد تا بتواند در شرایط مرطوب عملکرد مطلوبی داشته باشد. لولا حمامی و تاشو بصورت ایرانی و وارداتی وجود دارند. این لولا ها را می توان می توان بصورت شیشه با دیوار و یا شیشه به شیشه نصب کرد. در لولا های پارتیشنی به طور معمول برای کاربردهای شیشه به دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. نوع لولاهای ایتالیایی برای کارگزاری در پارتیشن های شیشه ای از طرفداران بیشتری نسبت به سایر لولاها برخوردار است.

بست شیشه سـکوریت بهترین متصل کننده پانل های شیشه ای

بست شیشه سـکوریت یکی از یراق آلات به کار برده شده در شیشه سـکوریت می باشد که کار آن ایجاد امنیت برای شیشه و اتصال دقیق شیشه ها به یکدیگر می باشد. همچون سایر یراق آلات به کار برده شده در شیشه سکوریت بست ها نیز از انواع مختلف از نظر کیفیت واندازه و جنس برخوردار هستند. این ویژگی ها سبب می شوند که بتوان از انواع بست شیشه سکوریت برای کاربرهای مختلفی استفاده کرد.  به طور کلی موادی که در ساخت بست شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد می تواند تضمین کننده کیفیت و قیمت آن باشد. از آلیاژهای مختلفی که برای ساخت یست شیشه سـکوریت استفاده می شوند می توان به آلومینیوم، سرب خشک، آهن با آبکاری و همچنین استیل ضد زنگ اشاره کرد.

قفل شیشه سکوریت

ایجاد جاساز بر روی درب برای نصب دستگیره شیشه سکوریت

یکی از مهم ترین مواردی را که باید در رابطه با دستگیره شیشه سـکوریت در نظر بگیرید این است که جای مورد نیاز برای کارگذاری دستگیره بر روی شیشه سکوریت باید قبل از تکمیل مراحل سکوریت شدن شیشه آن را درست کرد. زیرا همانطور که می دانید شیشه سـکوریت نوعی از شیشه های نشکن است که طی عملیات حرارتی خاص و ویژه تولید می شوند و پس از تکمیل تولید آن دیگر هیچگونه تغییری بر روی شیشه سکوریت نمی توان داد. از این رو بهتر است جای درست دستگیره قبل از تمام شدن مراحل تولید شیشه سـکوریت به خوبی بر روی آن جاسازی شود. جاساز دستگیره شیشه سـکوریت نیز کار ساده ای است زیرا تنها کافیست با توجه به مدل دستگیره در مکان مورد نظر درب سوراخ مورد نیاز برای نصب دستگیره را ایجاد کنید که پس از تولید درب دیگر نیازی به انجام این کار نداشته باشید.

از طرف دیگر واضح است که دستگیره های شیشه سکوریتی که از نوع قفلدار هستند قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند، زیرا قفلدار بودن دستگیره شیشه سکوریت می تواند امنیت را به میزان زیادی افزایش دهد از این رو قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نظرات