بهترین کلینیک کاشت مو مورد تایید انجمن کاشت موی ایران

1

کاشت مو چیست؟

جنس مو از پروتئین است و بافت بسیار حساسی دارد و به همین دلیل در اثر عواملی همچون ژنتیک، استرس و فشارهای عصبی و سوانحی مثل آتش سوزی تحت تاثیر قرار می‌گیرند و دچار ریزش می‌شوند. تا مدت‌ها برای ترمیم موها و یا تحریک فولیکول‌های مو به منظور رویش مجدد، از داروهای گیاهی و شیمیایی استفاده می‌شد که هرکدام به نوبه خود تاثیر محدودی را اعمال می‌کردند. پس از آن محققان به صرافت افتادند تا با پیوند دادن مو از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر از بدن فرد، یک روش دائمی و قطعی را برای درمان کچلی بیابند. نتیجه این تلاش‌ها منجر به معرفی روش کاشت مو شد که مزایا و معایب منحصر به  خود را داشت. طی ایمپلنت مو، یک پزشک آموزش دیده و باتجربه پس از بی‌حسی موضعی ناحیه اهدا کننده فولیکول (یا بانک مو که عموما در پشت سر است)، اقدام به استخراج فولیکول‌های مو می‌نماید و بعد از بررسی و پالایش آن‌ها، به صورت تکی فولیکول‌ها را به ناحیه تحت درمان پیوند می‌زند. متدهای مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که نحوه استخراج فولیکول هر کدام از آن‌ها متفاوت است.

 کاشت مو

میزان درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

انتخاب پزشک با تجربهبه منظور افزایش درصد موفقیت انجام کاشتمو از اهمیت زیادی برخوردار است. انجاین انتخابام اصلا کار آسانی نیست و در واقع یک مسئله چالش برانگیز و حساس برای زیباجویانی است که قصد انجام این متد زیبایی حساس را دارند. در صورتی که پزشک متخصص مناسبی را برای انجام کاشت موی طبیعی انتخاب نکرده باشید ممکن است نتواند به خوبی از عهده ایمپلنت موی طبیعی بربیاید و شما را به نتیجه دلخواه خود نرساند. با این حال پزشکان اعتقاد دارند که روش‌های کاشت مو در صورتی که توسط یک پزشک متخصص در امور زیبایی در محیطی استریل و با رعایت تمام نکات احتیاطی انجام شود، درصد موفقیتی بین ۸۵ الی ۱۰۰ درصد خواهد داشت. در همین راستا گزارشات متعددی از زیباجویان سراسر دنیا نشان می‌دهد که رضایت آن‌ها از نتیجه پیوند مویشان بسیار بالا بوده است و این رضایت مهر تاییدی بر صحت کلام پزشکان می‌باشد.

مزایا کاشت مـو چیست؟

از مزایای کاشت موی طبیعی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پیوندحجم مناسبی از فولیکول‌های مو در یک جلسه
  2. نتیجه بسیار طبیعی حاصل از کاشت
  3. مناسب برای افرادی با حجم موی بسیار کم و طاسی گسترده
  4. درمان دائمی طاسی
  5. کم تهاجمی بودن
  6. عدم ایجاد واکنش آلرژیک
  7. قابل استفاده در تمامی خانم‌ها و آقایان بالای ۳۰ سال
  8. داشتن هزینه اقتصادی نسبت به سایر روش‌های رشد مو
  9. موثرترین روش برای بازگرداندن مو
  10. معمولا جای زخم و اسکاری باقی نمی‌گذارند (به جز روش FUT)
  11. دارای کاربرد ویژه برای افرادی است که دچار طاسی کم یا گسترده شده اند، می‌باشد.
  12. مناسب برای هر نوع الگوی ریزش موی سر است.
  13. از کم‌خطرترین روش‌های موجود در دنیا جهت بازگرداندن مو به حساب می‌آید.
  14. عدم ایجاد عوارض جانبی جدی پس از کاشت

کاشت مو

روش‌های رایج کاشت مـو در کلینیک رز

کاشت مو یک روش طبیعی، غیر تهاجمی و تضمینی می‌باشد که جهت بازگرداندن مو به سر و دیگر نقاط بدن بسیار موثر واقع شده است و نتایج اینروش از اولین بار در سال ۱۹۳۹ تاکنون به طور قابل توجهی بهبود یافته است. به دنبال آن هر چند وقت یکبار یک تکنیک جدید کاشت مو برای طرفداران این روش به صورت رسمی معرفی می‌شود که برخی از آن‌ها که توسط آقای دکتر روحانی در کلینیک زیبایی رز انجام می‌شود عبارت هستند از:

  1. کاشت مو اس یو تی

خیلی وقت نیست که از معرفی روش جدید و شگفت انگیز SUT به عنوان یک متد اصلاح شده کاشت مو می‌گذرد. روش SUT از متد FUE پیروی می‌کند، با این تفاوت که طی این روش تعداد ۳۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده (غالبا در پشت سر) توسط یک دستگاه جدید و اتوماتیک از ناحیه اهدا کننده برداشته و به منطقه مورد نظر در سر، منتقل می‌شود. این تعداد گرافت، برای درمان طاسی‌های گسترده سر بسیار مناسب است. این متد بدون دخالت دست و با نظارت دقیق پزشک حین مراحل استخراج و کاشت انجام می‌گیرد و این ویژگی احتمال بروز عوارض مختلف را بسیار کم می‌کند. طی گزارشات اخیر کلینیک‌های زیبایی مطرح دنیا پس از کاشت موی طبیعی با روش SUT، رویش موها ۱۰۰ درصدی خواهد بود. این متد کوتاه ترین زمان برای کاشت مو را لازم دارد و همچنین دوران بهبودی‌اش کوتاه مدت می‌باشد (حدود ۴ الی ۷ روز) و بدون خونریزی و کبودی‌های گسترده به پایان می‌رسد. بسیاری از افرادی که این روش را انجام داده‌اند اذعان داشته‌اند که از نتایج نهایی کاشت مویشان کامل رضایت دارند و از اتخاذ این تصمیم خوشحالند.

  1. کاشت مو اف یو تی

کاشت مو FUT (پیوند واحد فولیکولار) از اولین متدهایی بود که برای افزایش تراکم مو سر اختراع شد. مراحل کاشت موی طبیعی در این روش به این صورت است: ابتدا پزشک یک نوار حاوی فولیکول‌های مو، از ناحیه پوست پشت سر که در آن موها به طور طبیعی پرتر و کمتر مستعد طاسی هستند (ناحیه اهدا کننده)، برمی‌دارد. سپس از این پوست، دسته‌هایی از بافت حاوی فولیکول مو جدا شده و برای پیوند آماده می‌شوند. تکنسین‌ها این روش پالایشی را توسط میکروسکوپ انجام می‌دهند.سپس سوراخ یا برش‌های کوچکیبه صورت منفرد در ناحیه گیرنده ایجاد می‌شود.این برش‌ها بستری هستند برای کاشت فولیکول مو در ناحیه طاسی. در نهایت گرافت‌های آماده شده به صورت جداگانه در محل گیرندهکاشت می‌شوند.این نوع متد بسته به تعداد گرافت پیوندزده شده می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد و هیچ راهی برای جلوگیری از ایجاد زخم افقی در پشت سر فرد زیباجو وجود ندارد. در حین بهبودیپس از کاشت، اینبافت اسکار برجسته خواهد بود و افراد باید در حین بهبودی از ایناسکار که در پشت سرشانایجاد شده است نیز مراقبت کنند.

  1. کاشت مو ترکیبی

در کاشت مو به روش ترکیبی از دو روش FUT و FIT(یا همان FUE) به صورت همزمان برایاستخراج و کاشت مو کمک گرفته می‌شود. کاشت مو به روش ترکیبییکی از بهترین روش‌های کاشت مو است که پوشش دهنده‌ای قوی در نواحی از سر و صورت می‌باشد که دچار طاسی یا کم‌پشتی مو شده‌اند. تفاوت اصلی بین متدهای مختلف کاشت مو، در نحوه استخراج موها از ناحیه اهدا کننده است؛ به عنوان مثال در کاشت مو به روش FUT، یک نوار پوستی از پشت سر به صورت یکجا برداشته می‌شود در حالی که در متد FUE هر فولیکول به صورت جداگانه و تکی از ناحیه بانک مو خارج خواهد شد. به طور کلی در کاشت مو به روش ترکیبی می‌توان تا حدود ۵۰۰۰ گرافت مو ( حدود ۱۲۰۰۰ الی ۱۴۰۰۰ تار مو ) را در یک جلسه برداشت کرد و در ناحیهطاسی پیوند زد.در این روش به دلیل آن که “زمان” اجازه کاشت تعداد زیاد گرافت مو در یک جلسه را نمی‌دهد، ممکن است به دو جلسه کاشت احتیاج باشد که با در نظر گرفتن حاصل این متد، قابل چشم‌پوشی است. به این ترتیب برای این متد در ابتدا یک مرحله روش FUT و سپس در همان روز یا حداکثر تا چند روز آیندهیک مرحله FIT انجام خواهد شد.

هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو کلینیک رز

کاشت مو روشی درمانی به حساب نمی‌آید و متد زیبایی در نظر گرفته می‌شود. این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانیقرار نمی‌گیرد مگر در شرایطی مانند سوختگی حین حوادث و یا تصادفات. در حالت کلیقیمت دقیق کاشت مو به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برخی از این عوامل عبارت هستند ازفرم و حجم ایده آل مورد نظر شخص متقاضی، میزان طاسی سر، کیفیت موها در ناحیه اهدا کننده مو، دستمزد جراح و تکنسین‌ها، وسایل بی حسی و ابزارهای مورد نیاز.باید دقت داشته باشید که همان قدر که هزینه‌های مصرفی برای انجام پیوند مو مهم است، باتجربه بودن پزشک نیز مهم است وهزینه نسبتا بالای کاشت نباید باعث شود تا شما پزشک نامناسبی را برای انجام عمل پیوند مو انتخاب کنید. در این صورت ممکن است دچار صدمات جبران ناپذیری بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو شوید و یا با عوارض و خطرات جدی مواجه شوید که برخی از آن‌ها جبران ناپذیرند.شما زیباجویان عزیز در صورت تمایل برای اطلاع از هزینهپیوندمو می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز که از بهترین مرکز کاشت مو در تهران به حساب می‌آید، به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  ۰۲۱۴۸۶۷۹ در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۰۵۲۱۰۶۰۰۹ تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

https://www.lordhair.com/blog/hair-prosthesis-cost-alopecia/

1 دیدگاه در “بهترین کلینیک کاشت مو مورد تایید انجمن کاشت موی ایران

  1. نادیا گفت:

    همسر منم موهاش ریخته نمیدونم کاشت جواب میده یا نه. دنبال یه راه مطمئنم که بدون عوارض کاشت کنه نمیدونم کدوم روش خوبه

نظرات