زمان اکران فیلم سینمایی پرطرفدار ماتریکس ۴ مشخص شد + اسامی بازیگران

0

زمان اکران فیلم سینمایی پرطرفدار ماتریکس ۴ مشخص شد + اسامی بازیگران

ماتریکس ۴ با نام رستاخیزها ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به سینما خواهد آمد:

ماتریکس ۴ (The Matrix 4) یک فیلم سینمایی آمریکایی آماده اکران در ژانر اکشن و علمی–تخیلی به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی لانا واچوفسکی با بازی کیانو ریوز که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ماتریکس محسوب می‌شود.

زمان اکران فیلم سینمایی پرطرفدار ماتریکس 4 مشخص شد + اسامی بازیگران

کیانو ریوز و کری-ان ماس از بازیگران قدیمی این مجموعه فیلم هستند که در قسمت‌های قبلی این مجموعه نیز حضور داشتند و قرار است نقش خود را دوباره تکرار کنند.برخلاف سه‌گانه اول، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی به عهده خواهر او یعنی لانا واچوفسکی است. از دلایل عدم این حضور، حضور لیلی در پروژه کار در یک سریال است. این فیلم محصول مشترکی از شرکتهای برادران وارنر پیکچرز و ویلیج رودشو پیکچرز است و مطابق آخرین اعلام قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به اکران درآید.

🔹قسمت جدید این فیلم سینمایی پرطرفدار با عنوان «ماتریکس ۴: رستاخیزها» به سینما خواهد آمد و در بخش هایی از تریلر جدیدی که از این فیلم رونمایی شده شخصیت نئو با بازی «کیانو ریوز» که ظاهرا آگاهی از محیط اطراف خود ندارد، در حال صحبت کردن با درمانگر خود با بازی «نیل پاتریک هریس» است، صحنه ای که یادآور قسمت اول این فیلم در سال حدود ۲۰ سال پیش است.

زمان اکران فیلم سینمایی پرطرفدار ماتریکس 4 مشخص شد + اسامی بازیگران

🔹«کری-ان ماس»، «جیدا پینکت اسمیت» و «لمبرت ویلسون» از جمله دیگر بازیگران این فیلم آینده نگر هستند.

🔹ماتریکس ۴ کارگردانی «لنا واچوفسکی» قرار است از تاریخ ۲۲ دسامبر اکران شود و باید دید شرایط همه گیری ویروس کرونا تغییری در تاریخ اکران این فیلم سینمایی ایجاد می کند یا خیر.

🔹سه‌گانه «ماتریکس» در مجموع به فروشی بالغ بر ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافت.

بازیگران ماتریکس 4

کیانو ریوز در نقش توماس ای اندرسون / نئو

بازیگران این فیلم عبارتند از :کیانو ریوز در نقش توماس ای اندرسون / نئو
کری-ان ماس در نقش ترینیتی
جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوب
لمبرت ویلسون در نقش مرووینجیان

فیلم‌برداری این فیلم تحت عنوان نامی با کد «پروژه بستنی» از تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ در سان‌فرانسیسکو و نیز در استودیو بابلسبرگ در آلمان و شیکاگو انجام شده‌ و از تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۰ فیلم‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به اکران درآید.

منابع: صبا و ویکی پدیا

نظرات